„Siromaštvo nije samo nedostatak novca, to je nedostatak osjećaja vrijednosti“ David Bornstein
U posljednjih desetak godina socijalno poduzetništvo (social entrepreneurship)1 postalo je globalno popularan „novi fenomen“. Riječ je o hibridnom konceptu koji spaja naizgled nespojive komponente – socijalnu i poduzetničku. Glavni cilj ovog koncepta je usmjerenost nove klase poduzetnika na društvene inovacije. U Hrvatskoj je ovaj poduzetnički sektor tek u začecima. Do kraja 2014. najavljena je Strategija razvoja društvenog poduzetništva na nacionalnoj razini, te novi natječaji EU fondova koji podupiru društveno poduzetništvo, kao i poslovni inkubatori usmjereni upravo na poticanje društvenih inovacija. Stoga, ukoliko razmišljate o novom poduzetničkom poduhvatu, možda je upravo koncept socijalnog poduzetništva odgovor na vaše potrebe.
Cijelu edukaciju preuzmite iz priloga
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu