Što je to socijalno poduzetništvo? Otkrijte u ovoj edukaciji

Autor: Poslovni.hr , 10. rujan 2014. u 11:38
Thinkstock

Pročitajte edukaciju dr.sc. Lucije Mihaljević, predavačice na Katedri za marketing Zagrebačke škole ekonomije i managementa (ZŠEM).

„Siromaštvo nije samo nedostatak novca, to je nedostatak osjećaja vrijednosti“ David Bornstein

U posljednjih desetak godina socijalno poduzetništvo (social entrepreneurship)1 postalo je globalno popularan „novi fenomen“. Riječ je o hibridnom konceptu koji spaja naizgled nespojive komponente – socijalnu i poduzetničku. Glavni cilj ovog koncepta je usmjerenost nove klase poduzetnika na društvene inovacije. U Hrvatskoj je ovaj poduzetnički sektor tek u začecima. Do kraja 2014. najavljena je Strategija razvoja društvenog poduzetništva na nacionalnoj razini, te novi natječaji EU fondova koji podupiru društveno poduzetništvo, kao i poslovni inkubatori usmjereni upravo na poticanje društvenih inovacija. Stoga, ukoliko razmišljate o novom poduzetničkom poduhvatu, možda je upravo koncept socijalnog poduzetništva odgovor na vaše potrebe.

Cijelu edukaciju preuzmite iz priloga

Komentirajte prvi

New Report

Close