Slovenska društvena igra za ljubitelje strategija

Autor: Darko Bičak , 29. travanj 2014. u 19:40
Novac prikupljenih na Kickstarteru, 12 tisuća dolara, utrošit će za otplatu troškova razvoja igre i troškova proizvodnje

Braća Berce zasad ciljaju na igrače u Sloveniji, a usto su im zanimljivi i Sjedinjene Američke Države, Austrija i Španjolska.

Mladi slovenski poduzetnici, braća Žiga i Tim Berce, uspjeli su preko platforme za masovno finaciranje Kickstarter prikupiti više od 12 tisuća dolara za svoj projekt društvene igre Tracker.

Za razliku od većine projekata koje se pokreću u startupima, a kasnije i financiraju putem crowdfunding platformi, ovdje nije riječ o aplikaciji ili video igrici nego o klasičnoj društvenoj igri za četiri do osam igrača. Riječ je se o postapokaliptičnom scenariju strateške igre u kojoj se preživjeli moraju snalaziti u novonastalim okolnostima i skupljati bodove. Činjenica je da postoji veliki broj igrica s ovakvom tematikom na digitalnim platformama, ali jako malo njih u tradicionalnom obliku u kojem su Tracker predstavila braća Berce.

Upravo zbog toga i očekuju da će njihova igra ostvariti tržišni uspjeh. Kako piše slovenski startup portal startaj.si, procjene su bili da im za ovaj projekt treba 10 tisuća eura. Upravo su prošlog tjedna Žiga i Tim objavili da su preko Kickstartera uspjeli prikupiti potrebni iznos investicije. Novac će biti utrošen za otplatu troškova razvoja igre te troškova proizvodnje i same Kickstarter kampanje. Braća imaju slične interese te su ovu igru izmislili zbog vlastitog izazova. "Kada smo utvrdili što nam je zanimljivo, odlučili smo to realizirati. Razvojem raznih igara bavimo se još od 2007. godine kada smo organizirali turnir s vodenim pištoljima", pojašnjava Žiga Berce za startaj.si.

Poput velikih holivudskih projekata i mladi Slovenci planiraju igru prezentirati (i prodati) što većem broju potencijalnih igrača i navijača. Tako će se tiskati i navijačke majice. Plan je da se organiziraju i turniri s novčanim nagradama za najbolje igrače. Za najzagriženije igrače tu su i personalizirane verzije igre. Za sada uglavnom ciljaju na igrače u samoj Sloveniji, a usto su im zanimljivi i Sjedinjene Američke Države, Austrija i Španjolska. U Sloveniji će imati klasičnu marketinšku kampanju, dok se u Europi i svijetu planiraju primarno oglašavati putem društvenih mreža i specijaliziranih blogova. U prvo vrijeme igra će se moći kupiti na Kickstarteru. Berce su svjesni da imaju malo iskustva s marketinškim kampanjama, no kažu da su spremni učiti na svojim i tuđim greškama.

Komentirajte prvi

Još vijesti

New Report

Close