Izbacivanje suvišnih informacija iz e-mail poruka pomoći će vam da uštedite velik dio radnog dana, povećate produktivnost i šanse za povratnom informacijom.
Prema studiji iz 2012. godine, prosječni radnik 28 posto radnog vremena utroši na čitanje i odgovaranje na mailove, piše Entrepreneur.
Iako je njegov inbox uvijek pun, Guy Kawasaki, izvršni direktor investicijske tvrtke Garage Technology Ventures i jedan od prvih marketingaša Applea ističe kako se na e-mail trudi odgovoriti u najviše pet rečenica.
Donosimo vam neke od njegovih savjeta:
1. Pet jednostavnih pitanja
Kada pišete e-mail, on bi trebao odgovoriti na ovih pet ključnih pitanja: Tko ste vi?Što želite?Zašto se obraćate meni?Zašto bih trebao učiniti to što tražite od mene?Što je sljedeći korak?
"To je sve što je inteligentnoj osobi potrebno da donese odluku", tvrdi Kawasaki.
2. Riješite se nepotrebnih detalja
Pročitajte e-mail nekoliko puta i izbacite sve nepotrebne informacije prije no što pritisnete "šalji". Oni koju imaju potrebu ispričati svoju životnu priču, vjerojatno ni sami ne vjeruju kako će dobiti pozitivni odgovor.
3. Kraćim mailovima do bolje koncentracije
Limit od pet rečenica natjerat će vas na konciznije razmišljanje i omogućiti da ostanete usredotočeni. Kraći mailovi također povećavaju šanse za odgovor, jer je vjerojatno se ni primatelj neće raspisati.
4. Štedite na svemu osim na pohvalama
Svako pravilo, pa tako i ovo ima izuzetke, tvrdi Kawasaki i dodaje da se s duljinom e-mail poruke ne treba opterećivati samo kad želimo pohvaliti osobu kojoj je upućena.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu