SAP predstavio rješenja koja omogućuju digitalnu transformaciju i pojednostavljenje poslovanja

Autor: Sponzorirani članak , 18. lipanj 2015. u 13:16
Foto: SAP Forum 2015

Digitalna transformacija je ključ za održivo dugoročno poslovanje, a tehnološka rješenja koja je omogućuju predstavljena su kroz primjere iz prakse na jedanaestom SAP Forumu 2015.

Digitalna transformacija je ključ za održivo dugoročno poslovanje, a tehnološka rješenja koja je omogućuju predstavljena su kroz primjere iz prakse na jedanaestom SAP Forumu 2015. Poslovno – tehnološka konferencija pod motom – RUN SIMPLE, okupila je u Zagrebu u KD Vatroslav Lisinski više od 400 sudionika koji su imali priliku kroz poslovne slučajeve i raspravu na panelima vidjeti kako je digitalna revolucija promijenila poslovanje te kako nova tehnološka rješenja omogućuju da odlučivanje bude jednostavnije i učinkovito.

Nakon uvodnih riječi Sonje Popović direktorice SAP-a u Hrvatskoj pažnja je usmjerena na industrijski sektor robe široke potrošnje koji je prilično izložen promjenama koje u poslovanje unosi digitalna ekonomija. Jedan od najvažnijih trendova koji utječe na taj gospodarski sektor istaknuo je Joerg Geisler, SAP Global Solution Director Cosumer goods. U svojoj prezentaciji skrenuo je pažnju na suvremene potrošače koji su 'povezaniji' nego ikada prije kroz mobilne uređaje i društvene medije što im omogućuje da budu vrlo dobro informirani. Potrošači žele drugačije iskustvo kupovanja što od kompanija zahtijeva novi pristup prodaji kroz stalnu inovaciju proizvoda i poslovnih modela.

Upravo su potrošači bili u žarištu razgovora na okruglom stola 'Trendovi u industriji robe široke potrošnje i utjecaj na hrvatsku ekonomiju' na kojem su sudjelovali vodeći ljudi najvećih hrvatskih tvrtki. Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke naglasio je kako nova tehnologija vrača temeljnu potrebu da tvrtke moraju poznavati potrošača i njegove potrebe. Na njega se nadovezao Branko Roglić predsjednik Uprave Orbica koji je rekao da tehnologija omogućuje da se potrošaču priđe oprezno uz spoznaju što on stvarno treba. Na taj način može se s njima izgraditi emotivan odnos i vratiti povjerenje već odmalena što je prema riječima Ljerke Puljić, članice Nadzornog odbora i savjetnice predsjednika Agrokora izuzetno važno nakon što je kriza drastično promijenila njihove navike. Preduvjet toga je znati što više o potrebama, željama i navikama potrošača, a tehnologija omogućuje da tvrtke imaju izvanredan uvid u te podatke. Neven Vranković, član Uprave Atlantica istaknuo je ono što je oduvijek bilo bitno potrošačima: okus, kvaliteta, cijena i sigurnost. Nova je tehnologija, posebno mobilna, omogućila da se te kvalitete komuniciraju prema potrošačima na personaliziran način u pravom trenutku i tu je ključ razvoja za budućnost zaključuje on.

Posebno zanimljiv razgovor odvio se nakon panela između Sonje Popović direktorice SAP-a Hrvatska i Simona Kaluže, SAP-ovog direktora regije za Centralnu i Istočnu Europu u kojem su istaknute neke novosti koje SAP donosi na tržište kao odgovor na potrebu tržišta da prihvati digitalnu transformaciju. Ponajprije se to odnosi na najveću SAP-ovu inovaciju, S4/HANA platformu koja tvrtkama omogućuje da pojednostave cjelokupno poslovanje što je prvi korak prema digitalnoj transformaciji. Kaluža je rekao da je i SAP bio spreman na promjene što pokazuje primjer lansiranja SAP 'stora' uz pomoć kojeg partneri sada mogu pregledavati i kupiti neke od proizvoda online te koristiti besplatne probne verzije 'cloud' rješenja. Razgovoru se pridružio i Mate Krpan predsjednik uprave mStarta, Agrokorove tehnološke kompanije te je kao dugoročni plan najavio investiranje u povećanje e-commerce platforme kao novog kanala poslovanja, sa SAP-om kao ključnim partnerom.

Razgovor jedan na jedan je završen s Domagojem Šestanom, regionalnim voditeljem postprodaje, Tomić&Co, generalnog zastupnika BMW grupe koji je kao primjer tehnološke inovacije u praksi spomenuo 'povezane' automobile koji će sa vozačima dijeliti informacije o gužvama na cestama ili slobodnom parkiralištu.

Prvi dio konferencije zaključen je tradicionalnom dodjelom nagrade za novinare iz područja informatike i komunikacija "SAP Božo Težak".

Nakon ručka konferencija se razlomila na više paralelnih dijelova što je omogućilo sudionicima da odaberu specifičnu temu koja odgovara njihovim potrebama. Uz odlične prezentacije tehnoloških trendova, korisničkih iskustva i poslovnih slučajeva vrijedno je izdvojiti neke prezentacije gostujućih predavača. Ponajprije predavanje Ralpha Schoepfera, Senior Director in the SAP Middle & Eastern Europe Center of Excellence, na temu promjene u načinu upravljanja financijama koja je omogućena uvidom u financijske podatke u realnom vremenu. On je sudionicima pokazao kako odgovoriti na izazove kompleksnog okruženja na način da imaju trenutni uvid, razumiju pa čak i predvide financijske implikacije poslovanja.

Kako pak SAP-ova mobilna rješenja pomažu u rješavanju poslovnih situacija, poboljšavaju produktivnost zaposlenika i pružaju mogućnost personalizirane interakcije s potrošačima prezentirao je Vlad Stanescu, SAP CEE Innovations Business Development Manager.

Konferencija je zaključena s dva odlična predavača. Najprije je Oliver Kempkens, SAP, Global Lead Workspace Renewal & Design Thinking Lead i gostujući profesor na školi za menadžment SKOLKOVO održao prezentaciju na temu Internet of Things u kojoj je objasnio kako je ta nova paradigma promijenila biznis. Nakon njega prisutni su mogli uživati u završnom govoru Marcusa Baura njemačkog nautičara, tri puta europskog prvaka, i uspješnog sudionika dvije Olimpijade. Kroz prezentaciju je istaknuo kako je u suradnji sa SAP-om uveo tehnološka rješenja u Sailing Team Germany kako bi inovirao jedrenje i omogućio svom timu da bude najbolji.

Direktorica SAP Hrvatska Sonja Popović s razlogom je zaključila ovogodišnju konferenciju sljedećim riječima: 'Mi želimo biti pouzdan partner našim korisnicima pružajući ima podršku u ostvarivanju njihovih poslovnih ciljeva. Svi mi koji upravljamo poslovanjem u ovom suvremenom kompleksnom okruženju znamo koliki je to izazov. Ovogodišnji Forum organizirali smo imajući na umu situacije kao posljedice tog okruženja s kojima se suočavaju naši partneri. Uvjerena sam da smo i ove godine uspjeli u namjeri da im približimo nova tehnološka rješenja koja će im pomoći da savladaju prepreke, pojednostave poslovanje i budu najbolji u onome što rade.'

New Report

Close