Digitalna transformacija je ključ za održivo dugoročno poslovanje, a tehnološka rješenja koja je omogućuju predstavljena su kroz primjere iz prakse na jedanaestom SAP Forumu 2015. Poslovno – tehnološka konferencija pod motom – RUN SIMPLE, okupila je u Zagrebu u KD Vatroslav Lisinski više od 400 sudionika koji su imali priliku kroz poslovne slučajeve i raspravu na panelima vidjeti kako je digitalna revolucija promijenila poslovanje te kako nova tehnološka rješenja omogućuju da odlučivanje bude jednostavnije i učinkovito.
Nakon uvodnih riječi Sonje Popović direktorice SAP-a u Hrvatskoj pažnja je usmjerena na industrijski sektor robe široke potrošnje koji je prilično izložen promjenama koje u poslovanje unosi digitalna ekonomija. Jedan od najvažnijih trendova koji utječe na taj gospodarski sektor istaknuo je Joerg Geisler, SAP Global Solution Director Cosumer goods. U svojoj prezentaciji skrenuo je pažnju na suvremene potrošače koji su 'povezaniji' nego ikada prije kroz mobilne uređaje i društvene medije što im omogućuje da budu vrlo dobro informirani. Potrošači žele drugačije iskustvo kupovanja što od kompanija zahtijeva novi pristup prodaji kroz stalnu inovaciju proizvoda i poslovnih modela.