Svi smo barem jednom bili na sastanku koji je trajao do iznemoglosti, gdje se priča vrtila u krug i gdje nismo ništa na njima napravili. Kako imamo samo 8 radnih sati i puno zadataka od iznimne je važnosti da poslovni sastanci budu produktivni, piše BizIT.
Jedna osoba mora biti vođa sastanka. Jer ako se taj zadatak prepusti slučaju upravo tada sastanci znaju biti neproduktivni. Neovisno o tome sastajete li se uživo ili možda koristite moderne kanale komunikacije, ovaj će vam popis uvijek dobro doći da savršeno odradite svaki poslovni sastanak:
1. Ključ je u pripremi
Kreirajte event na online kalendaru (primjerice u Outlooku na Office 365) i pozovite sudionike putem emaila, kako bi im sastanak bio prikazan u njihovom radnom kalendaru. Također, pripremite prijedlog tema sastanka (agenda) i pitajte ih da predlože svoje teme koje žele uključiti na popis. Posljednju verziju popisa tema pošaljite 24 sata unaprijed kako bi se svi sudionici pripremili i prikupili potrebne podatke. Ukoliko je potrebno pregledati određenu dokumentaciju, postavite im dokumente u cloudu da ih mogu na vrijeme preuzeti i pregledati.
Pripremite materijale za sastanak (kemijske olovke, blokove, naručite whiteboard i markere) te rezervirajte prostor i tehniku (rezervirajte sobu za sastanke, prezentacijsko platno i projektor itd). Možete se i inspirirati našim prethodnim tekstom o pripremama prezentacija koje rasturaju.
Cijeli članak pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu