Prije ulaska u ugostiteljstvo i franšizing braća Mihajlo i Dimitrije Stevanović četiri su godine vodili Agenciju za online marketing i novinarstvo.
Ono što su tada naučili i iskustva koja su stekli danas koriste u svom novom poduzetničkom pothvatu, Rakia Baru u Zemunu. Nakon nešto više od pola godine rada vlasnici su iznimno zadovoljni poslovanjem i konceptom Rakia bara. Vlasnika franšize, Branka Nešića upoznali su na predavanju u Privrednoj komori Srbije i iz razgovor s njim doznali su sve što treba znati o tom regionalno popularnom piću, njegovim potencijalima, te o samom konceptu Rakia bara koji je ponudom brojnih vrsta domaće rakije unaprijedio ugostiteljsku ponudu Beograda. Prepoznali su, kažu, strast koju je Nešić, tvorac Rakia Bara, ulagao u promociju rakije, profesionalno ugostiteljstvo i kvalitet samog brenda, i odlučili krenuti njegovim putem.
Stevanovićima nije bilo jasno zašto se mnogi srame tog nacionalnog alkoholnog pića, te su nakon dubljeg istraživanja povijesti njegovog nastanka i upoznavanja s načinom proizvodnje i procjenom kvalitete shvatili koliko je danas teško naići na dobru rakiju. Franšiza Rakia Bara u Zemunu otvorena je u ožujku 2014. u središnjoj pješačkoj zoni. Bar se proteže na dvije razine i ima vanjski vrt u kojem je ljetna terasa. Uz rakiju neizostavna je i ponuda kave, Rakia bar u Zemunu odlučio se za "specialty coffee concept" pripremanja i posluživanja posebne espresso kave arabica, te pripremaju i domaću kavu na nove i inovativne načine.
U sklopu bara nalazi se i Gift shop gdje se mogu kupiti neke od rakija iz ponude. Nešič ima široko iskustvo, ne isključivo u ugostiteljstvu već i u organizaciji Rakia festa i stvaranju brenda. Uz koncept Rakia Bara ima i koncept gift shopa Rakia&Co, gdje se osim rakije, nude i ostale tradicionalne namirnice poput džema i ajvara. Postoje i tzv. franšizni korneri, koji se mogu otvoriti u okviru drugih barova te u trgovinama. Rakia Bar se za sada može pronaći u Beogradu, Kragujevcu, Novom Sadu, Zemunu, Beču i Torontu, gdje postoje dva bara. Nešić je dobio nekoliko upita iz Vancouvera, razmišlja i o pokretanju posla u Šangaju i Moskvi, a pregovori se vode i za tržište SAD-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu