Valinea Vinger, studentica treće godine modnog dizajna na Tekstilno-tehnološkom fakultetu u Zagrebu je u suradnji s kolegama s fakulteta razvila dvije dizajnerske startup ideje.
Njihova inovacija, Wood u – multifunkcionalne ženske cipele, napravljene su od prirodnih materijala čiji je gornji dio promjenjiv. Svaka žena tako ima mogućnost da s jednim cipelama dodavanjem novog gornjeg dijela svaki dan ima "nove" cipele jednostavne za transport. Usto, ovo je potpuno unikatan proizvod. "Budući da smo svi mi studenti na samim počecima nismo zapravo ni poznavali tehnologiju ni poslovanje. Unutar godinu dana, krenuvši od samih početaka i od same ideje oblikovali smo proizvod multifunkcionalnih cipela, radili na samom brendu pod nazivom Wood u i radili na svemu – od prodaje do istraživanja tržišta, marketinga, proizvođača. Rok kojim smo se ograničili za izlazak na tržište jest svibanj 2015. godine", pojasnila je Valinea Vinger, mlada dizajnerica.
"Budući da je u pitanju kompletna proizvodnja i prodaja proizvoda proces izlaska na tržište je daleko kompleksniji nego inače te zahtijeva određene investicije i puno početnih priprema kako bi sve bilo uspješno", objašnjava Vinger. Njen drugi startup nastao prije mjesec i pol na startup klinici poslovne škole PAR, u sklopu kojeg Valinea radi na Passenger multifunkcionalnoj jakni. "Moj potpuno osobni rad je multifunkcionalna jakna namijenjena ljudima u pokretu. Na startup klinici poslovne škole PAR jakna je dobila nagradu za brendiranje od tvrtke Ideoteka", pohvalila se Vinger.
Passenger, multifunkcionalna uniseks jakna može se preoblikovati na sedam različitih načina, a namijenjena je entuzijastima koji puno putuju jer ima mogućnost da se sklopi u jastuk tijekom putovanja i objesi na torbu kako ne bi smetala na putu. Jakna je vodootporna i vjetrootporna te joj se mogu skidati i mijenjati rukavi. Na jakni je i torbica koja se isprva ne vidi, a kada se skine dobije se naprtnjača, torba za preko ramena ili oko struka. "U potrazi smo za investicijama za Wood u i za Passenger kako bi se ti brendovi širili ne samo u Hrvatskoj, već i na globalnoj razini prodajom putem web shopa", tvrdi Vinger.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu