Pripremaju lansirati 
Čiri-biri bajku u inozemstvo

Autor: Marta Duić , 18. kolovoz 2020. u 22:00
Cilj im je bio da se odrasli kroz igru uključe u dječji razvoj i odrastanje, Foto: PD

Igra proizašla iz diplomskog rada na studiju dizajna dobila preporuku MZO-a i ušla u mentorski program Ikee.

Zagrebački dizajn studio Pixing bavi se svim aspektima dizajna vizualnih komunikacija i ilustracijom te iako posluju s brojnim klijentima, na tržištu su poznati po društvenoj igri Čiri-biri bajka.

Uz vanjske suradnike u timu su Slavica Farkaš, koja je ujedno i vlasnica obrta te Jelena Gmajnički, a posluju od rujna 2018. godine.

Koja je misija

“Naša je misija postati prepoznatljiv brend za kvalitetne i edukativne proizvode za djecu. Ovu godinu je obilježio ulazak naše igre u škole i preporuka Ministarstva znanosti i obrazovanja (MZO) za korištenje igre kao didaktičkog pomagala. Također, odlučili smo Čiri-biri bajku prevesti na strane jezike jer planiramo širenje na inozemno tržište. Crowdfunding je popularan u svijetu društvenih igara pa smo i mi odlučili tako predstaviti igru inozemnom tržištu. Uz to, radimo na ekspanzijama igre od kojih je jedna na temu bajki Ivane Brlić Mažuranić koja će djeci omogućiti kreativnu i lakšu obradu lektire, širem tržištu predstavili našu najpoznatiju spisateljicu za djecu te tako promovirati hrvatsku književnost i stvaralaštvo”, objašnjava Slavica Farkaš. Cilj im je bio da se odrasli kroz igru uključe u dječji razvoj i odrastanje, a da se djeci pruži alternativa prekovremenom provođenju vremena pred ekranima te pomoć u razvoju verbalnog i emocionalnog izražavanja, dok je ideja za igru nastala je u sklopu Slavičinog diplomskog rada na Studiju dizajna.

Nakon diplome igra je pobijedila na natječaju “Neka odrastanje bude dječja igra” koji provode Savez društava naša djeca Hrvatske i Nivea. Tada je javnost saznala za igru Čiri-biri bajka i počeli su stizati upiti sa svih strana pa je logičan korak bio ulazak u svijet poduzetništva.

Suradnja sa stručnjacima

Premijera igre bila je na prošlogodišnjem Interliberu, a osim pohvala i potvrde pedagoških djelatnika, ubrzo je stigla i preporuka MZO-a. Igra se može naručiti putem web shopa, osobno preuzeti na adresi ureda Pixinga ili kod distributera Školska knjiga, Hoću knjigu i Bookara te u Gradskom kazalištu Trešnja. U srpnju su ušle i u Ikein mentorski program Odvažna u sklopu kojeg će im fokus biti na razvoju kapaciteta poslovnog upravljanja i strateškom pristupu alternativnim izvorima financiranja.

“Trenutačno nam je glavni poslovni cilj internacionalizacija i širenje na nova tržišta. Proizvod je osmišljen kako bi bio na razini svjetski poznatih modernih društvenih igara čiji je trend posljednjih godina u konstantnom porastu. 
Plan nam je postati prepoznatljiv brend edukativnih proizvoda za djecu koji se mogu koristiti u odgojno-obrazovnim institucijama i toplini vlastitog doma, te koji će pružiti stručnim djelatnicima i roditeljima podršku u vidu novih kreativnih alata za pomoći u radu s djecom u različitim područjima razvoja. Cilj je da svaki od tih proizvoda nastane u suradnji sa stručnjakom iz određenog područja dječjeg razvoja i obrazovanja”, poručuje 
Farkaš.

Komentirajte prvi

New Report

Close