Prilika za hrvatske start-upove koji razvijaju rješenja za sektor maloprodaje

Autor: Marta Duić , 17. studeni 2016. u 15:50
Foto: Metro

Investitori i mentori programa odabrat će deset start-upova koji će svoja znanja i poslovanje unaprijediti u sjedištu METRO Acceleratora u Berlinu.

Od 16. studenog 2016. do 12. ožujka 2017. start-upovi koji razvijaju aplikacije za poslovne potrebe sektora maloprodaje mogu se prijaviti za sudjelovanje u novom globalnom programu METRO Accelerator for Retail na internetskoj stranici retail.metroaccelerator.com. Treći METRO Accelerator namijenjen je startupovima koji su razvili ili razvijaju inovativne aplikacije za poslovne potrebe neovisnih trgovaca i hipermarketa poput partnera programa Reala.

Prijaviti se mogu start-upovi koji razvijaju tehnološka rješenja i proizvode koji ubrzavaju poslovne procese u maloprodajnom sektoru ili omogućuju digitalizaciju odnosa trgovaca i kupaca. Investitori i mentori programa odabrat će deset start-upova koji će svoja znanja i poslovanje unaprijediti u sjedištu METRO Acceleratora u Berlinu.

Program počinje u lipnju 2017. godine, a svaki od odabranih start-upova dobit će:  investicijsku ponudu u iznosu od 120.000 eura, pristup top menadžmentu i mreži stručnjaka METRO-a, Reala i Techstarsa, mentorstvo predstavnika METRO-a, Reala i Techstarsa i drugih stručnjaka u područjima nabave, prodaje, marketinga, financija i komunikacija, korištenje co-working prostora u srcu Berlina tijekom trajanja programa i  članstvo u međunarodnoj mreži Techstars i METRO Acceleratora.

METRO Accelerator for Retail nastavlja se na METRO Accelerator, u kojem je sudjelovalo više od 20 start-upova s digitalnim rješenjima za poslovne potrebe restorana, hotela i ugostitelja. Među odabranim start-upovima koji su u METRO Acceleratoru razvijali svoj proizvod bio je i CoffeeCloud osnivača i CEO-a Miroslava Kovača.

Uz restorane, hotele i ugostitelje, nezavisni trgovci druga su skupina ključnih kupaca METRO-a. Ulaganje u digitalizaciju i inovacije financijski je izazovno za male, nezavisne trgovce te ovim programom METRO želi potaknuti razvoj inovativnih rješenja za sektor maloprodaje kako bi doprinio konkurentnosti nezavisnih trgovaca. 

Komentirajte prvi

New Report

Close