Zagrebački startup za online booking autobusnih karata Vollo, koji je pokrenuo suradnju s Uberom, kako doznaje Poslovni dnevnik, već razgovara i s Jadrolinijom, a plan mu je suradnja s Hrvatskim željeznicama i avio-kompanijama.
Vollo, uz Uber i BlaBlaCar, predvodi inovacijski val u prometu u Hrvatskoj. Europska komisija želi do 2030. godine u svim članicama vidjeti bolje optimiziran prijevoz, ne samo u teretom već i u putničkom prometu. Marko Jukić, suosnivač i direktor Volloa kaže da mu je želja na jednom mjestu objediniti sve vrste međugradskog putničkog prijevoza. Pomoći će smanjenju gužvi na autocestama prema moru, kao i jednostavnijem traženju najpovoljnijeg prijevoza od Zagreba do primjerice Osijeka, Sofije ili Zuricha.
150 tisuća
korisnika privukao je Vollo u prvih šest mjeseci rada
Jukićev je plan širi. Dok Booking i AirBnB nude turistima da u Hrvatskoj ugovore i plate smještaj, Vollo će im omogućiti da to isto naprave s prijevozom, i to od kućnog praga u Londonu, Berlinu ili Beču pa sve do apartmana na primjerice Braču. "S Jadrolinijom, ali i ostalim brodskim pružateljima usluga smo u kontaktu, kao i sa željeznicom te pripremamo tehničke i komercijalne uvjete", kaže Jukić. Dodaje da trenutačno presjedanja, koja su osnova takvog intermodalnog prijevoza, nisu moguća. No, razvijaju tehnologiju koju nazivaju "Spajalica", a koja će im omogućiti da se umreže s mnogo većim brojem različitih prijevoznika i značajno povećaju svoj doseg. Jukić navodi da će "Spajalica" povezati servise poput Ubera s autobusnim kolodvorima te autobusne kolodvore s trajektnim pristaništima itd.
"Sa spajalicom bit ćemo u mogućnosti ne samo spojiti različite prijevoze već iskoristiti postojeće prijevoze i podići pokrivenost, primjerice na relaciji London – Amsterdam – Berlin – Zagreb – Split – Brač", kaže Jukić. I bez "Spajalice", Vollo se dosad pokazao uspješnim u širenju. U šest mjeseci rada hrvatski prometni startup spojio je na svoju platformu 150 prijevoznika s više od 70 tisuća linija u dvadesetak država. Dnevno dobiva između petsto i tisuću korisnika.
"Dosad smo imali preko 150 tisuća korisnika web aplikacije, koji su ili preko Volloa pripremili svoj put, istražili opcije te se informirali, ili kupili karte i dobili ih na svoj e-mail", kaže Jukić. Ističe da je najteže bilo uvjeriti domaće prijevoznike da im poklone povjerenje. U prilog im je, kaže, išao dobro obavljen posao, činjenica da u Hrvatskoj prodaja online karata za autobuse nije bila uobičajena i to što je Vollo povoljniji u usporedbi s kolodvorima. Vollo je u pola godine narastao na deset zaposlenih. Dio ih je u Hrvatskoj, ali članovi tima rade i iz Danske, Španjolske, Srbije i BiH. "Nastavljamo sa širenjem i u Hrvatskoj i vani", zaključuje Jukić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Moga bi neko zube razbit na jadroliniji i HZ-u
Uključite se u raspravu