Nedavno je pokrenut Medi TV, specijalizirani kanal promocije po uzoru na LIFE CHANNEL UK koji je vodeća svjetska medicinska televizija i digitalna platforma. Naglasak programa je na širenju edukativnih poruka s ciljem promicanja zdravog načina života kao i podizanja svijesti građana oko prevencija raznih bolesti – pušenje, alkoholizam, tumori, spolne bolesti i druge. Poseban prostor posvećen je humanitarnom dijelu kanala koji omogućava svim humanitarnim organizacijama besplatno emitiranje svojih programa, npr. Palčići, Zaklada Ana rukavina, Hrabri telefon, Udruga Dodir.
Trenutno se program Medi TV emitira u bolnicama KB Merkur, u Gospiću, Karlovcu, Koprivnici, Osijeku, Zadru, Šibeniku…
Iza Medi TV-a stoji POS Marketing d.o.o. koji je osnovan u rujnu 2002. godine. Generalni su zastupnici softvera SCALA za Hrvatsku, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu, Srbiju, Makedoniju i Crnu Goru.
Scala softver je multimedijalni softver i koristi se u prezentacijske svrhe promidžbe proizvoda i usluga, marketinških akcija, pružanja informacija i sl., a omogućava distribuciju i kontrolu sadržaja s jednog (centralnog) mjesta na neograničen broj mjesta dislociranih od centra. "Mi kao njihov zastupnik nudimo cjelovita rješenja te pružamo uslugu kontinuiranog kreiranja sadržaja", kaže Krešimir Švigir, direktor Medi TV-a.
Softver ima veliku primjenu u prodajnim centrima, bankama, osiguravajućim društvima, hotelima, sportskim kladionicama, turističkim zajednicama, agencijama, transportnim terminalima i drugim mjestima na kojima postoji velika fluktuacija ljudi. Softver Scala koristi se u prezentacijske svrhe promidžbe proizvoda i usluga, raznih marketinških akcija, pružanja informacija, kao i za potrebe interne televizije.
Na projektima su angažirani stručnjaci različitih profila – dizajneri, programeri, marketinški stručnjaci, inženjeri, kao stalno zaposleni i vanjski suradnici.
U nastavku donosimo kratki intervju s direktorom Medi TV-a Krešimirom Švigirom.
Što vam je predstavljalo najveću prepreku pri pokretanju biznisa?
Nakon što smo proveli dugogodišnje istraživanje tržišta oko mogućnosti implementacije i pokretanja MEDI TV kanala pripremili smo teren dovoljno kvalitetno da nije bilo prevelikih prepreka prilikom samog pokretanja. Kako smo prisutni s velikim brojem projekata u RH, naša tvrtka POS MARKETING d.o.o. s SCALA softverskom platformom prepoznata je kao renomirana firma s dugogodišnjim iskustvom te smo ste strane imali velike benefite prilikom pokretanja MEDI TV kanala
Pozitivne i negativne strane pokretanja biznisa u vrijeme krize?
Pozitivnom stranom se pokazalu ulaganje u medij kojeg nije bilo na hrvatskom tržištu i kojeg su mnoge Hrvatske farmaceutske kuće prepoznale kao kvalitetan medij za oglašavanje vlastiti proizvoda, dok s negativna strana je bila ta što je medij koji nudimo na tržištu novi pa samim time veliki broj kompanija je još uvijek skeptičan prema tome, moglo bi se reći da smo napravili veliki iskorak na tržištu oglašavanja koji tek prima pravi oblik.
Primjer loše i dobre prakse među domaćim novim tvrtkama?
Loše je to što je još uvijek u Hrvatskoj prepoznavanje i prihvačanje novih medija i projektata u zaostatku za već postojećim (web, novine, televizija, outdoor i dr.) te kao takav teško se probija na tržištu oglašavanja.
Vaš najveći uspjeh dosad?
Uz velike projekte poput INA korporativnog kanala, SRCE sveučilišni kanal, Kaufland retail TV i bankarskih sustava jdefinitivno najveći uspijeh nam je MEDI TV kanal.
Tko vam je ciljana 'publika' (potrošači) i kako ju se trudite pridobiti?
Ciljana publika su nam ljudi svih životnih dobi koji se nalaze u čekaonicama u bolnicama diljem RH, te zakupci medijskog prostora koji će prepoznati inovativni i kreativni program kojim dajemo novu dimenziju u digitalnom oglašavanju.
Idealna zemlja u kojoj biste voljeli pokrenuti biznis?
Hrvatska, imamo puno neiskorištenih resursa i s našim novijim i inovativnim rješenjima smatram da možemo napraviti veliki zaokret u svijetu medija i digitalnog oglašavanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu