Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Ovo je 11 tajni uspjeha koje vam stručnjaci neće otkriti

Autor: Poslovni.hr
11. studeni 2012. u 14:25
Podijeli članak —
Ilustracija / SXC

O društvenim mrežama, izvještajima, vizitkama, istraživanjima, kupcima…

Dan Waldschmidt je govornik, pisac i strateg. Waldschmidt “ratuje” s konvencionalnim poslovnim strategijama. Wall Street Journal njegov je blog uvrstio među top 7 blogova o prodaji, piše Business Insider.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prema Waldschmidtu, ovo su tajne uspjeha koje vam stručnjaci neće reći:

Dan Waldschmidt je govornik, pisac i strateg. Waldschmidt “ratuje” s konvencionalnim poslovnim strategijama. Wall Street Journal njegov je blog uvrstio među top 7 blogova o prodaji, piše Business Insider.

Prema Waldschmidtu, ovo su tajne uspjeha koje vam stručnjaci neće reći:

1. To što su društveni mediji besplatni ne znači da će vam donijeti rezultate.
2. Morate promijeniti „spiku“ ako želite zaključiti posao.
3. Jedini način da postignete da kupci mare za vas jest da vi prvi počnete mariti za njih.
4. Ako se prilikom prodaje ponašate osoba, imate veće šanse da ljudi kupe vaš proizvod ili uslugu.
5. Ne morate raditi izvješća kako biste izgradili povjerenje. Časkanje je precijenjeno.
6. Pametno poslovanje rezultat je teškog rada, a ne zamjena za to.
7. Isprike i zahvale najbolji su način da povedete razgovor o vašim uvjetima.
8. Trošite manje vremena na „networking” i dijeljenje vaših poslovnih vizitki. Budite nevjerojatni. Ljudi će vas sami pronaći.
9. Nakon što ljudima date odgovor – oni odmah prestanu slušati. Umjesto toga, ostavljajte naznake.
10. Prestanite toliko istraživati. S vremenom, postat ćete traljavi. I često ćete djelovati kao kreten.
11. Podaci vam neće uvijek reći je li to što radite uspješno.

Waldschmidt dodaje još nekoliko tajni:

1. Ne trebate čekati dopuštenje da biste počeli s marketingom usmjerenim na potencijalne kupce.
2. Biti profesionalan ključno je kako bi potencijalni kupci/klijenti poželjeli poslovati s vama.
3. Odličan marketinški sadržaj trebao bi biti “recikliran” u drugi marketinški sadržaj.
4. Ironično, najbrži način da postanete stručnjak jest da se usprotivite stručnjacima iz industrije.

 

Autor: Poslovni.hr
11. studeni 2012. u 14:25
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close