Ovaj hrvatski projekt dobio je priznanje Microsofta za najbolji startup

Autor: Josipa Ban /VLM , 02. listopad 2012. u 14:16
Martin Birač

Odabrani za najbolji ‘startup’ projekt u Europi od strane Microsofta.

Hrvatsko-estonska tvrtka, Monolith Group OU, prošlog je mjeseca odabrana za najbolji "startup" projekt u Europi od strane Microsofta. Prestižno priznanje dodijeljeno je tvrtki za inovativan Monolith uređaj.

Radi se o uređaju koji će po prvi puta omogućiti oglašivačima da u offline kanalima u stvarnom vremenu raspolažu s podacima o primijećenosti njihovog oglasa. Naime, interaktivan disply, koji koristeći Microsoft kinetičku tehnologiju reagira na pokret ili podražaj čovjeka te ga čini aktivnim sudionikom samog oglasa, ujedno u stvarnom vremenu daje oglašivačima informaciju o efikasnosti njihove poruke.

>>> Sve startup i ostale poduzetničke priče pratite u našoj novoj rubrici 'Startup&Vaše priče'!

"Velika nam je čast što je kompanija poput Microsofta po prvi puta prepoznala vrijednost jednog hrvatskog projekta i na kratko nas svrstala u sam vrh europskih tehnoloških kompanija", istakao je Martin Birač, direktor i vlasnik Monolith Group OU, koji zajedno s još šestoricom mladih inovatora stoji iza ovog projekta.

Inovativan Monolith uređaj koristi kinetičku Microsoft tehnologiju koja reagira na podražaj, odnosno pokret, što omogućava vlasnicima interaktivnog displaya da grade svoje oglase na vrlo kolaborativan način. Potrošači tako po prvi puta imaju mogućnost postati aktivnim sudionicima marketinških kampanja u offline oglašavanju što znači da u bliskoj budućnosti možemo očekivati izloge trgovina na kojima će se pojavljivati slike prolaznika uz interaktivan sadržaj ili poruke.

Njegova druga karakteristika je obrada podataka u stvarnom vremenu, koja je dostupna korisniku u bilo koje doba i na bilo kojem mjestu uz korištenje interneta. Tako će jednom postavljen hardwear osigurati oglašivaču točne informacije o tome koliko je ljudi vidjelo njegov oglas, koliko se dugo zadržalo ispred njega te kakve je reakcije izazvao kod ciljanih skupina na ponuđenu poruku.

Prelazak na "Cloud" tehnologiju te implementacija rješenja na Windows Azure platformu, omogućuje korisnicima brojne nove benefite, poput, pojeftinjenje usluge, povećani kapacitet obrade podataka te veću sigurnost prikupljenih informacija. a sve to čini Monolith komercijalnim proizvod.

Među prvima ovu inovaciju prepoznali su organizatori WPP Stream konferencije, najuglednijeg okupljanja svih marketinških mozgova svijeta te ih ekskluzivno pozvali da u sklopu manifestacije održe premjerno demonstraciju Monolith uređaja.

Komentirajte prvi

New Report

Close