On radi na izgradnji pozitivnog imidža PR struke u Hrvatskoj

Autor: Tomislav Hrastovčak , 29. studeni 2012. u 10:43
Mario Aunedi Medek (PIX)

Mario Aunedi Medek iz PR agencije Media Val nedavno je izabran za predsjednika Upravnog odbora Hrvatske udruge komunikacijskih agencija (HUKA).

Mario Aunedi Medek iz PR agencije Media Val nedavno je izabran za predsjednika Upravnog odbora Hrvatske udruge komunikacijskih agencija (HUKA). Popričali smo s njim o novoj funkciji i njegovoj karijeri.

Koje su obveze i zadaci predsjednika Upravnog odbora HUKA-e?

U prvom redu vođenje brige o interesima agencija za odnose s javnošću, aktivan utjecaj na razvoj agencijskog tržišta, stalna edukacija svih korisnika PR usluga te izgradnja pozitivnog imidža struke u Hrvatskoj.

Kao dugoročni cilj HUKA-e posebno bih istaknuo podizanje standarda poslovanja komunikacijskih agencija te postizanje uvjeta za stjecanje međunarodne CMS certifikacije. Istovremeno, usmjereni smo primjerenom rješavanju pitanja Vladine odluke o zabrani rada državnih institucija i tvrtki u državnom vlasništvu s agencijama za odnose s javnošću. Zajedno s HUOJ-em radimo na izradi smjernica za javnu nabavu usluga odnosa s javnošću s ciljem boljeg razumijevanja odnosa s javnošću i jednostavnijeg provođenja zakonitog postupka javne nabave.

Što za Vas profesionalno znači dolazak na tu poziciju?

S obzirom na dugogodišnju karijeru u odnosima s javnošću odabir na poziciju predsjednika Upravnog odbora HUKA-e za mene predstavlja svojevrsno priznanje kolega iz struke, ali i obvezu aktivnog angažmana na boljem pozicioniranju PR agencija. Pri tome mislim na podizanje svijesti javnosti o važnosti uloge komunikacijskih savjetnika te razvoj hrvatskog tržišta agencija za odnose s javnošću.

U agenciji Media Val radite na poziciji managing directora. Kako izgleda Vaš prosječan radni dan?

Pretpostavljam kao i svakog drugog agencijskog profesionalca za odnose s javnošću. Operativno vodim jedan od agencijskih timova, svakodnevno komuniciram s klijentima i kolegama iz agencije. Uz to, dnevno imam nekoliko sastanaka, uključujući i one s predstavnicima medija. Dio dana posvećujem upravljanju poslovnim procesima u agenciji te financijskom poslovanju.

Kako planirate 'izbalansirati' obveze u Media Valu i HUKA-i?

Svoje obaveze planiram uravnotežiti racionalno i efikasno. U planiranje i provođenje svih aktivnosti  HUKA-e u narednom razdoblju bit će uključeni kolege iz Upravnog odbora Davor Huić i Martina Prenkaj te Koraljka Rak, profesionalna tajnica HUKA-e. Dio obveza ću svakako podijeliti s kolegama iz Media Vala.                                      

Opišite nam ukratko Vašu dosadašnju profesionalnu karijeru.

Nakon završenog Ekonomskog fakulteta u Zagrebu radio sam u Odjelu za odnose s javnošću tvrtke McCann Erickson Croatia do 2003. godine, kada s partnerima osnivam agenciju za komunikacijski menadžment Media Val. Specijaliziran sam za odnose s javnošću u korporativnom sektoru, upravljanje sponzorstvima i donacijama, društveno odgovorno poslovanje i komunikacijsko savjetovanje. Prije tri godine pokrenuli smo i agenciju za odnose s regulatornom zajednicom Alpheus Public Affairs specijaliziranu za stratešku komunikaciju prema ključnim dionicima i zagovaranje, gdje sam voditelj projekta Alpheus inSight – jedinstvenog online informacijskog servisa na engleskom jeziku.

Kao član Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) bio sam dopredsjednik Radne skupine za sekciju agencija (2009.), voditelj projekta strukovne nagrade Grand PRix (2011.), dok sam u prošlom mandatu (od 2010.) bio dopredsjednik HUKA-e. Trenutno sam član Radne skupine za izradu postupka javne nabave usluga odnosa s javnošću i smjernica natječaja za odabir komunikacijske agencije te potpredsjednik žirija za dodjelu Grand PRixa 2013., godišnje strukovne nagrade.

Komentirajte prvi

New Report

Close