L'Oréal ove godine u sklopu svjetskog natjecanja L'Oréal Brandstorm studentima pruža jedinstvenu priliku za osvajanjem plaćene tromjesečne prakse u najvećem globalnom kreativnom središtu, smještenom u Parizu. Ovogodišnji izazov je odgovoriti na pitanje kako izgleda budućnost njege kože te ponuditi inovativno rješenje koje bi unaprijedilo iskustvo korisnika brandova dermokozmetike (npr. Vichy, La Roche-Posay), orijentiranih na zdrav život. U natjecanju sudjeluju studenti iz Hrvatske i Srbije, od kojih će pobjednički tim osvojiti put u Pariz i konkurirati za navedenu nagradu. Rok za online prijavu timova je do ponedjeljka, 11. ožujka 2019.
Deset najboljih studentskih timova iz Hrvatske i Srbije izabranih od strane stručnog žirija kompanije svoja će rješenja predstaviti na Regionalnom finalu u travnju, a pobjednički tim borit će se za glavnu nagradu u Parizu. Put u Pariz najbolja je prilika za upoznavanje i razmjenu iskustava sa studentima iz cijeloga svijeta te uvid u najnovije globalne trendove iz različitih područja poslovanja.
Sudjelovanjem u natjecanju te pobjedom na globalnoj razini, najbolji tim osvojit će izvrsnu priliku kroz tri mjeseca prakse razviti svoju pobjedničku ideju u realan poslovni model. Osim toga, razvit će poduzetničko razmišljanje unutar globalne kompanije radeći u najvećem svjetskom startup kampusu, Station F u Parizu, uz neke od najboljih svjetskih poduzetnika, što čini jednako dobru priliku za učenjem i umrežavanjem.
Ovakav model razvijanja poduzetničkog razmišljanja među studentima temelji se na uspješnim dosadašnjim praksama (kao što je razvoj La Roche-Posay UV Patcha za siguran boravak na suncu) te je prvi globalni projekt koji studentima omogućava razvoj i realizaciju vlastitih poslovnih ideja.
Svi zainteresirani studenti u Hrvatskoj stariji od 18 godina mogu se prijaviti za sudjelovanje neovisno o godini studija ili usmjerenju. Potrebno je okupiti tim od troje ljudi koji studiraju u istoj državi, ali ne moraju biti studenti istoga fakulteta ili godine studija. Online registracijom sudionici će dobiti pristup materijalima koji će im pomoći pri razradi ideje, kao i brojnim vrijednim e-learning tečajevima.
Nadalje, predani materijali moraju biti na engleskom jeziku, a studentska rješenja će u svakoj fazi moći osvojiti 100 bodova, pri čemu inovativnost (innovative) odnosi 30% ocjene, korisnost (useful) 30%, primjenjivost (feasible) 20% te mogućnost modifikacije (scalable) 20%.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu