Njihov proizvod namijenjen je svima iznad 18 godina koji žele zdravo živjeti. I da, zapošljavaju

Autor: Poslovni.hr , 25. prosinac 2012. u 11:51
Press foto

‘Pokretanje vlastitog biznisa u Hrvatskoj nije nimalo lak posao, ali puno smo naučili tijekom karijere i poslovanja izvan RH’.

Tvrtka Exsto Vital posluje od sredine 2011. i bavi se savjetovanjem te prodajom Eurodiet dijetalne hrane koja postoji u Europi dvadesetak godina. Vlasnici tvrtke su Kristijan Gagulić i Alan Otročak. "Nastojimo da naš rad i proizvode prepoznaju svi kojima je potrebna pomoć u skidanju suvišnih kilograma ili se žele zdravo hraniti. Trenutno imamo troje zaposlenih i nekoliko vanjskih suradnika nutricionista", kažu u razgovoru za Poslovni.hr. 

Upravo su, kažu, u procesu  proširenja portfelja  firme te imaju potrebu za zapošljavanjem stručnog suradnika i liječnika.

"Problemi poslovanja u Hrvatskoj zapravo su poznati svima.  Zbog nepovoljnih uvjeta poslovanja, birokracije i ostalog opstaju samo najuporniji, moglo bi se reći najtvrdoglaviji. Pokretanje vlastitog biznisa u Hrvatskoj nije nimalo lak posao, ali s obzirom da smo puno toga naučili tijekom karijere i poslovanja izvan RH, ne bojimo se i spremni smo na nove izazove", kažu Gagulić i Otročak.

Kao pozitivne strane pokretanja biznisa u vrijeme krize navode otvaranje novih radnih mjesta kako bi zaposlenicima, kažu, pružili kakvu – takvu sigurnost i egzistenciju, dok je negativna strana, ističu, svakako to što ljudi ne vjeruju nikome, sve manje brinu o svojem zdravlju i financijski jedva krpaju kraj s krajem. "Ljudi koji ulaze u posao u istim su problemima kao i mi, tako da se dobro razumijemo i pomažemo jedni drugima. Negativna praksa je trenutna situacija u zemlji koja se reflektira na nas, no međutim, neovisno na situaciju, znamo da u rukama imamo dobar alat i da trebamo i dalje raditi i sve će doći na svoje", optimistični su.

"S obzirom na ekonomske neprilike koje vladaju, naš opstanak i poslovni razvoj u prvih godinu i pol postojanja smatramo značajnim uspjehom, prije svega jer smo u kratkom periodu napravili sve preduvjete za dobro poslovanje i uvođenje novog brenda na tržište. Istaknuli bismo pritom kako smo do sada održali tri vrlo uspješne Eurodiet radionice vezane uz probleme pretilosti. Odaziv liječnika opće prakse, koji su se informirali o našim proizvodima i  Eurodiet metodi prehrane bio je fantastičan i vrlo smo ponosni na učinjeno", kažu. 

 

Javite se!

Pokrenuli ste biznis u vrijeme krize i želite nam ispričati svoje dojmove? Imate prijatelja koji želi da se čuje za njegov startup? Javite nam se na web@poslovni.hr!

Tko im je ciljana 'publika' (potrošači) i kako ih se trude pridobiti? "Apsolutno svi iznad 18 godina. Domaće tržište svakako pruža velike mogućnosti i zbog toga se svakodnevno trudimo da naš rad,  proizvode i usluge prepoznaju svi kojima je potrebna pomoć u mršavljenju odnosno svi oni koji bi željeli živjeti zdravo uz vrhunsku i medicinski provjerenu prehranu", odgovaraju. Imaju li kakvih 'recepata' za ostale koji pokušavaju pokrenuti biznis? "Samo hrabro". Da danas pokreću tvrtku, sigurno bi, kažu, 'radili sve isto'. 'Jedino bismo malo više tražili pomoć kod banaka, kako bi odobrili obrtna sredstva i kako bi se mogao ubrzati procese stvaranja firme', dodaju.

>>Više priča iz rubrike Moja ideja pročitajte ovdje.

Komentari (2)
Pogledajte sve

moderna.

kakva je to ideja baviti se trgovinom?!

New Report

Close