Zbog užurbanog života i prenatrpanog rasporeda ne stignete otići frizeru? A što ako on može doći do vas ili negdje drugdje gdje vam odgovara? Upravo tom mišlju vodila se Zlatka Barbarić, koja je u sklopu svoje mlade tvrtke Lucas Centar d.o.o. u Zagrebu pokrenula Mobilni salon ljepote 'Angel'.
"Ideja o mobilnom salonu nastala je 2012. godine. Odlučila sam se na mobilnost zato što sam htjela otići jedan korak dalje u pružanju usluga i dodati jedan osobni pristup svakom klijentu. I sama sam zaposlena u korporaciji te raspolažem s ograničenim slobodnim vremenom koje želim provesti s obitelji i znam što znači organizirati odlazak u salon", kaže nam Zlatka Barbarić.
"Mobilni salon štedi vam vrijeme, nema više žurbe kako bi na vrijeme došli u salon da ne izgubite svoj termin, više nemate pitanje što učiniti s djecom. Umjesto toga, mobilni salon dolazi k vama, gdje želite i kada to želite", pojašnjava Zlatka princip poslovanja, dodavši kako su za klijente koji vole ritual odlaska u salon otvorili bazu na Horvaćanskoj 148 u Vrbanima.
Govoreći o preprekama pri pokretanju biznisa, kao i većina mladih poduzetnika spominje birokraciju. "Ne želim to okarakterizirati kao prepreku, ali sigurno vam oduzme puno vremena i snage dok obiđete nadležne institucije par puta kako biste dobili potrebne informacije", ističe Zlatka.
Zanimalo nas je i što smatra pozitivnim i negativnim stranama pokretanja biznisa u vrijeme krize. "Pozitivna strana krize odražava se u tome što opstaju oni koji nude kvalitetu, dok se negativna očituje u dampingu cijena usluga", kaže vlasnica mobilnog salona. Svojim najvećim uspjehom pak smatra "zadovoljstvo klijenata koji se vraćaju iz mjeseca u mjesec".
Zlatka među ostalim kaže kako posebna ciljana skupina korisnika u ovom poslu ne postoji jer uslugu može ponuditi svima od jedne do 101 godine te nam je opisala i kako se oglašava. "Način oglašavanja kreće se od oglašavanja putem Facebooka, LinkedIna, mailinga do upisa u adresare web stranica posvećenih ljepoti, izrade članaka i novosti u svijetu ljepote na specijaliziranim portalima …. i naravno najboljeg načina reklame – 'od usta do usta'", dodaje.
Upitali smo je i što je za nju idealan zaposlenik. "Svi smo ljudi, mislim da nitko nije savršen pa tako ni jedan zaposlenik, ali svi mi možemo postati bolji u svome poslu ako konstantno ulažemo u sebe i školujemo se za ono što radimo te stavljamo potrebe klijenata na prvo mjesto", odgovara.
Zlatka nam je kazala i kako trenutno traži suradnike: "Trenutno sam u potrazi za freelancerima. S obzirom na to da imamo klijente na različitim stranama grada želimo imati stiliste u njihovoj blizini kako bi usluga bila dostupna u što kraćem roku".
Vlasnica mobilnog salona na kraju nam je otkrila i svoj recept za ostale koji žele pokrenuti biznis. "Najbitnija karakteristika uspješnih poduzetnika je upornost, stoga budite uporni i ne odustajte olako", zaključuje Zlatka Barbarić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu