Mobilna aplikacija nagrađuje korisnike za snimanje proizvoda

Autor: Marta Duić , 06. siječanj 2015. u 22:01
PointMe tim za početak želi okupiti što veći broj korisnika mlađe dobi jer znaju da su mladi pokretači novih trendova

Šesteročlani tim koji djeluje u okviru riječkog StartUp inkubatora najavljuje komercijalnu verziju aplikacije za proljeće 2015.

Kao aktivan korisnik društvenih mreža svakodnevno gledam veliki broj objava te sam shvatio kako sve te objave nemaju nikakvu vrijednost pa sam počeo razmišljati kako to promijeniti.

Tako sam došao do ideje za PointMe – mobilne aplikacije koja svojim korisnicima za postavljanje fotografija donosi nagrade. Veći dio korisnika društvenih mreža konstantno objavljuje slike znajući kako za to mogu biti nagrađeni samo lajkom koji im konkretno neće donijeti ništa osim odobravanja drugih korisnika", pojasnio je nastanak ideje Mateo Stupičić. PointMe je aplikacija u kojoj korisnik fotografiranjem proizvoda osvaja nagrade dok poslovni subjekt (brend) dobiva promociju na temelju korisnikova iskustva.

Svaka postavljena slika donosi određen broj bodova. Tako korisnik sakuplja bodove te u konačnici dobiva pravo preuzimanja nagrada. To je ujedno i platforma koja pruža poslovnom subjektu priliku za kreiranje ciljanih i učinkovitih marketinških kampanja. PointMe tim čine tri člana za ekonomske i marketinške poslove: Mateo Stupičić, Marko Pavičić, Davor Pejić te tri programera: Juraj Zorić, Dejan Mišljenović i Mateo Perčinić. Zajednički su razradili ideju te se prijavili za StartUp inkubator u Rijeci koji im je osigurao uvjete za rad te pomoć mentora. Dečki trenutno marljivo rade na aplikaciji te očekuju da prva verzija PointMe-a bude spremna u prvom tromjesečju 2015.

"Trenutno smo u fazi razvoja te se prva faza sastoji od evenata i instant nagrada koje se mogu preuzeti odmah nakon postavljanja fotografije. Time planiramo sakupiti veliki broj mlađih korisnika koji će proširiti korištenje PointMe-a zato što su mladi pokretači novih trendova. Već imamo kontakte sa određenim klijentima koji su zainteresirani za korištenje aplikacije. Želimo unijeti novosti u društvene mreže, ali i marketing na način da korisnik/kupac stvara promociju proizvoda te da na temelju toga i osigura sebi određene promotivne materijale. Kako bi se spriječila zlouporaba same aplikacije, korisnik slike neće moći postaviti putem računala već isključivo putem mobilne aplikacije s geolokatorom iz kojeg će biti jasno vidljivo da je korisnik zaista koristio proizvod ili uslugu", tvrdi Stupčić. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

Prije su dva suosnivača kreirala projekte sa potencijalima desetke milijardi dolara. Sada timovi od deset ljudi kreiraju projekte sa potencijalom deset tisuća dolara.

New Report

Close