Čest modni dodatak mnogim ženama su torbe, a upravo je izrada tog predmeta osnovna djelatnost mlade varaždinske poduzetnice Mure Pehnec Žigmund. Ona je, zajedno s još nekoliko žena, ovih dana na natječaju časopisa Cosmopolitan nominirana za Cosmo poduzetnicu, piše Varaždinski.hr.
Nakon dvije godine rada za Varteks osjećala je potrebu da se osamostali, što je i učinila.
– Otvorila sam svoj dućan 2009. godine. Bavila sam se dizajniranjem vjenčanica i ostale odjeće, ali nakon osnivanja obitelji imala sam sve manje vremena da fokus bude samo na poslu – rekla je te otkrila kako je sasvim slučajno odlučila izrađivati torbice.
– Najprije sam sebi sašila torbu, prijateljicama se to jako svidjelo i vidjela sam da je to smjer u kojem mogu krenuti, uistinu sasvim slučajno.
Posebnost brenda Mura Pehnec zasigurno je unikatnost svih torbi u ponudi.
– Uistinu je svaka torba unikatna, što znači da ne postoje dvije iste u našem asortimanu. Ručno su rađene, rezane, šivane, dakle, sami radimo apsolutno cijeli proces izrade, za koji je ponekad potrebno nekoliko sati, ovisno o zahtjevnosti modela.
Mura je prije otprilike dvije i pol godine definitivno odustala od dizajniranja odjeće te se u potpunosti posvetila izradi torbi.
– Prednost toga je što torba ne uvjetuje godine ni tjelesnu građu, bitno je da odgovara tvom senzibilitetu, što za moju malu tvrtku ne predstavlja problem, obzirom da imamo stvarno široku paletu ponude.
Sve je, prema Murinim riječima, hrvatski proizvod, jedino kožu uvoze iz Italije.
– Stalno pratimo trendove i želimo biti 'top' u galanteriji jer je to danas veoma važno. Želimo se predstaviti na drugačiji način i istaknuti se.
Murine torbe svoje mjesto pronalaze i na inozemnom tržištu.
– Torbice izvozim u Veliku Britaniju, Italiju, Australiju i Ameriku. Neke sam partnere našla ja, a neki su našli mene.Iako su vani cijene proizvoda više, kaže kako ručni rad tamo bolje kotira.
– U inozemstvu se više cijeni ručni rad, dok bi kupci kod nas za kvalitetu izdvojili mnogo manje. Iako je puno teže, imam stalne klijente. Žene su se uvjerile u kvalitetu, a mene jako veseli da nakon što kupe jednu torbu, vraćaju se ponovno. Ipak, potrebno je neko vrijeme da te ljudi prepoznaju na tržištu i kupe tu prvu torbu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu