Kako upravljati novčanim tokovima?

Autor: Poslovni.hr , 27. svibanj 2013. u 10:51
Thinkstock

Poslovni.hr ovih će dana u suradnji s portalom Fininfo donijeti niz članaka na temu poboljšanja upravljanja novčanim tokovima.

Poslovni.hr ovih će dana u suradnji s portalom Fininfo donijeti niz članaka na temu poboljšanja upravljanja novčanim tokovima.

Autor prvog od nekoliko članaka je Edin Leho, voditelj razvoja Fininfo portala. Fininfo je internetski portal ( www.fininfo.hr ) koji svojim korisnicima na jednom mjestu osigurava visokokvalitetne informacije o financijskom stanju, poslovanju i rizicima hrvatskih pravnih subjekata.

"Poboljšanje upravljanja novčanim tokovima" tema je koju će Fininfo na blogu otvorenom na portalu Poslovni.hr obraditi kroz seriju od pet članaka koji se logično nastavljaju jedan na drugi, a i svaki zasebno predstavlja zaokruženu cjelinu.

>>> Blog na portalu Poslovni.hr možete otvoriti ovdje

 Prvi (uvodni) članak predstavlja izvještaj o novčanom toku koji se koristi kao temeljni financijski izvještaj te interni (operativni) izvještaj. U drugom članku će biti opisan proces upravljanja novčanim tokovima u poduzeću te način segmentacije novčanih tokova kao polazište za optimizaciju novčanih tokova. 

U trećem članku je predstavljena detaljnija segmentacija izvještaja o novčanom toku i uvod u poboljšanje (optimizaciju) novčanih tokova. U četvrtom dijelu serije članaka su kroz praktične primjere i razmatranja analizirane mogućnosti za optimizaciju ključnog segmenta novčanih tokova iz poslovnih aktivnosti. 

U završnom članku će također kroz praktične primjere i razmatranja biti izloženi modaliteti poboljšanja novčanih tokova iz drugih aktivnosti (financijskih i investicijskih) te je na kraju prikazan strukturiran pregled aktivnosti za optimizaciju novčanih tokova. Autor metodologije za segmentaciju novčanih tokova i pregleda aktivnosti za optimizaciju novcanih tokova je tvrtka EL KONCEPT.

Uvodni članak pročitajte ovdje!

Komentari (1)
Pogledajte sve

Naporna ekipa iz FININFO-a, neće Vam dati disati, ukoliko ste slučajno ili
namjerno na njihovoj stranici , kliknuli na bilo koji zahtjev ili ste se
ulogirali za prihvat najosnovnijih podataka…
Kršeći sve moralne prepreke, u stanju su Vas nazivati više desetaka puta,
u najrazličitije doba dana i noći, kako biste pristali , prihvatiti bilo
koji paket iz njihove ponude…
Zatim, Vas gnjave na poslu…dobro opremljeni i uporni, da ne velim / dosadni/
predstavnici, neumorno Vas salijeću i gnjave..te Vas pokušavaju uvjeriti
kako je najbitnije ovo ili ono….
U svakom slučaju, ekipa nevjerojatnih napasnika, poslovnih stjenica koji
Vam ne daju živjeti, a za profit su u stanju prekoračiti kulturne
vrijednosti normalnog čovjeka, ne uvažavajući kulturan odgovor- NE, HVALA!

New Report

Close