„Hrvatska poduzeća nisu konkurentna u cijenama“, fraza je koju prečesto čujemo. Cijena regulira volumen prodaje, utječe na prihod i dobitak, ali i na prosječne troškove. Što nam poručuje? Kako kreirati prodajnu cijenu koja će privući kupce?
Nečemu o tome podučit će vas tekst koju donosimo u prilogu, a koju je za edukaciju malih i srednjih poduzetnika omogućilo Altius savjetovanje, tvrtka koja postala partner u sklopu projekta Poslovni uzlet.
Edukaciju mr. sc. Andreje Švigir (ovl. rev.) možete preuzeti u priloženom dokumentu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu