Kakav je osjećaj otvoriti agenciju? Stresan

Autor: Poslovni.hr , 17. prosinac 2012. u 10:17
Foto: Mario Poje

Ime agencije bilo je samo jedan od prvih koraka na početku, onaj kojim su začetnici Marina Jurak i Goran Milaković započeli poslovanje. Zajednička ušteđevina im nije bila dostatna za startni kapital tako da su uz pomoć kreditnih sredstava omogućili daljni razvoj.

Za rubriku 'Ja, poduzetnik' piše Goran Milaković, direktor Bijele rukavice d.o.o., za tržišne komunikacije.

Bijela rukavica d.o.o. digitalna je agencija nastala na ambicijama, ideji i entuzijazmu tada još (dobro, neki još uvijek i jesu) studenata. Mala agencija, inspirativnog imena, tima i nama svojstvenog načina rada. Sada ju širimo na nove segmente.

Bijela rukavica d.o.o., za tržišne komunikacije, nastala je prije više od tri godine, a još uvijek se susrećemo s pitanjem “Zašto baš Bijela rukavica?“. Na ovo pitanje smo već navikli. Već pri prvom susretu s klijentom, bez iznimke, razgovor upravo s tim i počinje. Do sada smo čuli desetke iznenađujućih asocijacija i anegdota, a samo ime potječe iz vizije poslovanja: neobično je, a pamtljivo, simbolizira korektost, čistoću, iskrenu predanost svakom klijentu i projektu.

Ime agencije bilo je samo jedan od prvih koraka na početku, onaj kojim su začetnici Marina Jurak i Goran Milaković započeli poslovanje. Zajednička ušteđevina im nije bila dostatna za startni kapital tako da su uz pomoć kreditnih sredstava omogućili daljni razvoj. Softver, hardver, uređenje prostora, ulaganja u razvoj poslovanja su neophodni za početak, iako se taj dio pokazao kao lakšim. Ono što je uslijedilo su sati i sati upornog rada i istraživanja koji su vodili u nove i zanimljivije projekte.

Danas, Bijelu rukavicu čini tim koji broji pet ljudi i koji rade i razvijaju Agenciju u novim prostorima u centru Zagreba. Tim djeluje na kreiranju i razvoju web stranica i aplikacija, Facebook kampanja, mobilnih aplikacija kao i implementaciji integriranih kampanja u većini projekata, a na opće zadovoljstvo više od 50 klijenata. Za kratki odmor pri donedavnom cjelovečernjem radu na programiranju, osmišljavanju i produkciji novih digitalnih projekata koristili smo terasu, sada nam je zabavnije s pogledom na Park Ribnjak, u razgovorima na klupicama u prirodi ili šetnjom parkom.

Direktor i suosnivač Agencije Goran Milaković,  dobro se sjeća samih početaka i naizgled nepremostivih teškoća. Početak kao i svaki – stresan. Zajedno je s Marinom radio na različitim projektima, svim oblicima online programa, a paralelno su se uspješno nosili s izazovima na tržištu i nelogičnim propisima. Tada smo se, baš kao i sada, strateški orjentirani na svaki projekt kao “onaj od presudne važnosti”.

Budući da smatramo bitnom i atmosferu u timu, gradimo i prijateljski odnos među članovima. Uspjeli smo izvući najbolje upravo iz naših različitosti. Svatko za sebe svojim stilom doprinosi određenom dijelu koncepta, a upravo zbroj naših različitosti stvorili smo način razmišljanja kojim uspijevamo ispuniti zahtjeve tržišta. Redovito se družimo i izvan ureda. Buduće, nove članovi tima (planiramo uskoro proširiti tim sa nekoliko novih mladih osoba) vidimo kao one koji su voljni učenja, proaktivni i prilagodljivi novim zadacima. Nova znanja usvajamo i u suradnji s drugim timovima i tvrtkama (markentiški odjeli , programerski timovi specijalizirani za razvoj mobilnih aplikacija, fotografi…)

Aktualni razvoj hrvatske «online zajednice» smatramo velikom prednošću za sve pripadnike digitalnog dijela poslovanja, kao i za društvenu zajednicu općenito. U tom pogledu istaknuli  bismo Twitter kao društvenu mrežu nama posebno bitnu, «dragu»  kao i zajednicu koja ga koristi. Iznimni ljudi svojim profilima u svakodnevnoj komunikaciji redovito se i druže, surađuju i zabavljaju.

Bez razlike je li riječ o programskom razvoju (kojeg vodi Vedran Mitrović) kreativi (Goran) ili komunikaciji (Marina i Dora) i danas rade s istim žarom na programima namijenjenim klijentima bez obzira na njihovu veličinu ili status na tržištu. Kažu kako uvijek rado prihvaćaju različite klijente jer iskustvo koje se gradi kroz rad s malim i velikim klijentima je neprocjenjivo. Osmisliti, izraditi i plasirati jednako uspješne npr. Facebook fan stranice ili mobilne aplikacije za klijente različith djelatnosti, povijesti i opsega smatraju izazovom.

Prednosti digitalnog sektora prepoznaju upravo u toj mogućnosti malih brendova da se ponašaju i komuniciraju kao veliki te velikima da iskoriste prednosti nastupa malih. Duo iza upravljanja sadržajem i kreiranja komunikacijskih strategija, Marina Jurak i Dora Blažević imaju poseban pristup projektima i to s obzirom na zadane ciljeve. Pažljivo odabranom produkcijom digitalno-tržišnih komunikacijskih aktivnosti dijelimo svoje aktivnosti na nekoliko cijelina.

Mali, veliki ili srednji klijenti i projekti-svejedno!

Bitno je permanentno upravljanje aktivnostima uz kreiranje digitalnog sadržaja temeljenog kako na praktičnim tako i iskustvima oglašivačke i PR industrije.

Sinergijskim radom na svakom projektu, kvalitetno definiraju svoj smjer i stil. Ističu program  «Obrtnik i partner» kao jedan od projekata čijom online strategijom upravljaju (pod djelokrugom marketinške agencije Park Avenia). Danonoćna komunikacija s hrvatskim obrtnicima i mogućnost posredovanja, promoviranja i sudjelovanja u poduzetničkim i obrtničkim pričama i sudbinama smatramo prekrasnim iskustvom. U razvoju ovog projekta, projekta korisnog za hrvatsko obrtništvo te malo i srednje poduzetništvo, dugoročno upravljanje vide kao presudan faktor za uspjeh.

Kreativa i izazovi novih projekata – kreativnim kratkoročnim projektima sukladnim zahtjevima i novitetima brzog razvoja tehnologija, specifičnih želja i potreba klijenata, a napraviti nešto drugačije, posebno.

Novim tehnologijama suvereno upravljati s ciljem intergracije online i offline segmenta

Vezano uz nove projekate i upotrebu “novih tehnologija”, Goran prenosi ideju za tzv. Interaktivne šankove. Upravo pod tim imenom kreće jedan od novih projekata Bijele rukavice. “I ne samo to, ovi novi (zasada “samo”) šankovi povezat će offline i online segment u jednu cjelinu. Interaktivni šankovi koje kreiramo u suradnji sa tvrtkom Digital Mind LLC novost su na našem tržištu i pružaju nove mogućnosti tržišno-komunikacijskih aktivnosti.
«Vezati svoje prisutstvo na nekom, primjerice, događanju na tako originalan i zanimljiv način sa profilima na društvenim mrežama i prenjeti «live» iskustvo svojim online prijateljima, ideje su koje nas tjeraju dalje. Aktivirati korisnike putem digitalnih sadržaja na njihovu želju i opće veselje, na ovakav zabavan način, upravo je put kojim želimo ići. Svjesni smo nepredvidljivosti tržišta, ali tu smo kako bi pružali svoj maksimum te s oprezom promatramo trendove u sve prije nego izvjesnom okruženju.”

 

Komentirajte prvi

New Report

Close