Koliko su dobro opremljeni vatrogasci bitni za borbu protiv prirodnih katastrofa, primarno požara, svjedočimo i ovih dana kada je Dalmacija opet u plamenu.
Upravo u segmentu vatrogasne opreme, vozila, odjeće i obuće važnu ulogu na hrvatskom tržištu ima obiteljska tvrtka HRT Šarić iz Dugog Sela u okolici Zagreba. Tvrtku je osnovao Jandre Šarić 1992., nakon dugogodišnjeg iskustva u komercijali Vatrotehne, tada vodećeg distributera vatrogasne opreme.
Digao ih i google ads
Kako pojašnjava Jandre, koji je nedavno operativno upravljanje tvrtkom prepustio sinovima Tomislavu i Hrvoju, u početku su se baviti prodajom vatrogasne i zaštitne opreme, a uskoro je pokrenut i servis vatrogasnih aparata kojih je u Hrvatskoj nešto manje od milijun u upotrebi. “Trenutačno zapošljavamo 17 djelatnika, a našu djelatnost podijelio bih na nekoliko poslovnih niša. Prva je protupožarna oprema koja kao preventiva služi za opremanje stambenih, poslovnih i objekata javne namjene. U tu skupinu pripadaju vatrogasni aparati, hidrantski ormarići kompletirani s vatrogasnom cijevi, ventilom i mlaznicom, vatrogasni prekrivači i ostala oprema. Druga je vatrogasna zaštitna oprema te vatrogasne armature i pribor kojima se opremaju vatrogasne postrojbe i vatrogasna vozila, dakle sve što treba vatrogasac za posao. Treća je servis vatrogasnih aparata. Četvrta je oprema zaštite na radu gdje smo zastupnici brenda radnih cipela Bata”, ističe Jandre Šarić.
Generacijska promjena je Šarićima naravno donijela značajne pomake u smjeru i strategiji.
Tvrtka je, kako sami pojašnjavaju, krenula raditi s mnogim stranim partnerima, pojačala su se zastupstva proizvoda na području Hrvatske. Također, djelatnost se počela širiti, najviše u dijelu vatrogastva te hidrantske opreme, a i servisa vatrogasnih aparata.
Istodobno se dao veći naglasak na marketing tvrtke kroz današnje najzastupljenije marketinške kanale – društvene mreže, google ads, direktna promocija i sl. Tomislav Šarić, na funkciji direktora tvrtke, ističe da im je cilj postati “supermarket za vatrogasce i sve korisnike vatrogasne opreme”.
“Što se tiče tržišta vatrogasne opreme, naša tvrtka je značajno poznata i priznata, te svakim danom raste udio na tržištu. Naši kupci/partneri prepoznali su nas kao pouzdane poslovne partnere, a što se vidi kroz kontinuirani rast poslovanja. Naša strategija je kontinuirano se usavršavati u novitete u vatrogastvu, pronalaziti nova rješenja i proizvode, a kako bi mogli našim vatrogascima pružiti kompletnu uslugu i proizvode koji će ih zaštititi i s kojima će biti zadovoljni”, ističe Tomislav. Dodaje da imaju potrebe za proširenjem poslovanja te im je plan u idućem razdoblju izgraditi novi poslovni prostor u novoj poduzetničkoj zoni u Dugom Selu, gdje su kupili zemljište te čekaju izgradnju infrastrukture kako bi započeli s gradnjom.
Isporuka u roku
Hrvoje Šarić, direktor komercijale, naglašava da je ovo vrlo izazovno razdoblje na tržištu.
“Zbog cijele globalne situacije događa se da nema robe na tržištu odnosno da dobavljači značajno kasne u isporukama jer nema sirovina. To je dovelo do rasta cijena, koje se mijenjaju za iste artikle skoro na tjednoj bazi. Mislim da je za sada naša tvrtka tu u dobroj poziciji jer strategija je kontinuirano održavati određenu razinu zaliha, tako da imamo vremena reagirati odnosno čekati nove isporuke. Dobavljači s kojima radimo renomirane su tvrtke sa sustavom praćenja situacije na tržištu te su osigurali određene zalihe. Sve se to čuje i na terenu od kupaca koju su jako zadovoljni s rokovima isporuke naše strane”, ističe Hrvoje Šarić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu