IT divovi na Kickstarteru otkrili Mash.me

Autor: Bernard Ivezić , 16. lipanj 2015. u 08:15
Darian Škarica, osnivač startupa Mash.me

Hrvatskom animacijskom softveru propala kampanja otvorila nove biznis prilike.

Iako je zagrebački startup Mash.me u svega tri sata na Kickstarteru dosegnuo 15 posto od traženih 50 tisuća dolara i time imao drugi najbolji start jedne hrvatske crowdfunding kampanje, u proteklih mjesec dana nije uspio prikupiti ukupni iznos. Darian Škarica, osnivač i direktor Mash.me-a kaže da nije razočaran što su skupili 17 tisuća dolara, odnosno 120 tisuća kuna.

"Nismo skupili jedino novac, ali sve ostale ciljeve smo ispunili i sad smo još više motivirani da nastavimo dalje", kaže Škarica. Kickstarter, naime, ne isplaćuje iznose koji nisu dosegnuli traženi iznos već ih vraća donatorima. Zato Mash.me od ove kampanje nije financijski zaradio ništa. Međutim, Škarica pojašnjava da su im komentari potencijalnih korisnika, kao i vrlo veliki interes raznih kompanija, otvorili nove prilike i pokazali da itekako ima potražnje za njihovim proizvodom.

"Jedan donator iz Japana toliko je želio da uspijemo da je dan prije kraja kampanje uplatio tisuću dolara donacije", kaže Škarica. Dodaje da su usto primili mnogo upita velikih IT kompanija. Odlučili smo da nećemo ići prema Googleu i Microsoftu i dalje razvijati opciju da se preko Hangoutsa i Skypea ljudi zabavljaju komunicirajući kao avatari. "Tvrtke iz IT svijeta pokazale su nešto drugačiji interes i sad ćemo idućih pet mjeseci raditi na tome da razvijemo novi proizvod", kaže Škarica. Nije želio otkriti o čemu se točno radi. "Želimo zadržati prednost na tržištu i zadržati realna očekivanja", zaključuje Škarica.

Komentirajte prvi

New Report

Close