Imate dobru poslovnu ideju? To često nije dovoljno

Autor: Poslovni.hr , 19. listopad 2012. u 16:56
Ilustracija

Imate dobru poslovnu ideju? To često nije dovoljno, ključne riječi su inovativnost, fleksibilnost, potrebe tržišta i proaktivnost – imate li što je potrebno za uspjeh?

Poneseni vrlo dobrom idejom mnogi osnivaju tvrtke, no praksa i teorija neumoljivo govore kako je za sam uspjeh potrebno mnogo više od samog početnog zanosa i volje za radom. U seriji članaka koji prate natječaj "Pametnom idejom do uspjeha", portal Pametna kuna objašnjava osnovne pojmove koje ćete morati znati, razumjeti i primijeniti ako ste sigurni da je vaš životni odabir – postati poduzetnik.

Teme koje će obraditi u člancima su:

Što čini dobru poslovnu ideju?
Kako organizirati tim koji će raditi s nama?
Kako analizirati tržište?
Kako izraditi kvalitetan poslovni plan?

Prva tema su ideja i tim. Što moramo znati o ovim segmentima poduzetničkog pothvata? Saznajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close