Hrvatski startup s najsočnijim ponudama za preuzimanje Bouxtie, teškim od 90 do 120 milijuna dolara, primljen u najveći startup akcelerator na svijetu Plug and Play.
Ovaj američki akcelerator, kojim ima 22 centra u Sjevernoj i Latinskoj Americi, Europi i Aziji, te koji je pomogao razvoj Dropboxa i PayPala, izlistao je Bouxtie u tri posto najboljih među 8500 kandidata. Renato Librić, osnivač i direktor Bouxtija kaže da im je iznimna čast što su izabrani među najbolje startupe u Silicijskoj dolini. "Ulazak u Plug and Play za nas znači ući u mrežu koja nudi neizmjerne mogućnosti za veći rast Bouxtija na pametniji i brži način", kaže Librić.
22 centra
za razvoj startupa u Sj. i Južnoj Americi, Europi i Aziji ima Plug&Play
Bouxtie se ulaskom u Plug and Play, uz podršku brendovima i maloprodaji, okreće i prema fintechu. Tvrtka je razvila rješenje koje korporacijama omogućuje da svojim korisnicima i zaposlenicima daju digitalne poklon kartice preko mobitela i tableta. Bouxtie navodi da je u SAD-u to tržište vrijedno 125 milijardi dolara, a globalno više od 400 milijardi dolara. Hrvatski startup dosad je zaključio više od 140 poslova.
Klijenti su mu Amazon, Gamestop, Best Buy, REI, i Macy's. Jedina konkretna brojka koju je dosad javno iznio Librić je da tvrtka u 2014. očekuje promet od 180 milijuna eura. Izjavio je to pred tadašnji Web Summit u Dublinu. U studenom je američki Forbes pisao da je startup, koji je izrastao u tržišnog lidera u Sjevernoj Americi, ima tri ponude za preuzimanje. Za hrvatske prilike najveće ikad: od 90 milijuna dolara, 120 milijuna te jednu stratešku, navodno, od jednog od najvećih kartičara.
Librić
Ulazak u Plug and Play za nas znači neizmjerne mogućnosti za veći rast na pametniji i brži način.
Librić je tad bio najskloniji trećoj opciji te je najavio da do kraja 2018. želi tržišnu vrijednost startupa podići do 500 milijuna dolara. Bouxtie će u narednih 12 tjedana proći kroz dva akceleracijska programa u Plug and Playu. U jednom će imati priliku surađivati s korporacijama iz trgovine, kao što su P&G, Henkel, Carrefour, MARS Inc, Panasonic i Sears; a u drugoj s financijašima iz Intuita, Credit Suissa, BNP Paribasa, Sberbanka i Deutsche Banka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Vaš link …
Uključite se u raspravu