Hrvatski pametni medvjedić iz Las Vegasa se vratio s narudžbom od 4,6 milijuna kuna

Autor: Bernard Ivezić , 13. siječanj 2015. u 14:02
Photo: Slavko Midzor/PIXSELL

Nije samo Bellabeat imao uspješan nastup na najvećem sajmu potrošačke elektronike na svijetu CES-u u Las Vegasu

Nije samo Bellabeat imao uspješan nastup na najvećem sajmu potrošačke elektronike na svijetu CES-u u Las Vegasu (ovdje pročitajte njihovu priču). Drugi hrvatski startup Teddy The Guardian vratio se s prednarudžbama vrijednim 4,6 milijuna kuna za svojih desetak tisuća komada pametnih medvjedića, koji mjeri vitalne znakove života.

Osnivačice Ana Burica i Josipa Majić objavile su da su naručitelji mahom privatni kupci iz SAD-a i Europske unije.

"Počele smo s prednarudžbama i trenutačno imamo više od 600 tisuća eura vrijedne prednarudžbe i to većinom od kupaca iz SAD-a i EU", ističu.

Usporedo je na CES-u Teddy The Guardian vodio donatorsku kampanju gdje je podijelio sto svojih medvjedića. Očekuje se da će ovog proljeća, kad ovaj pametni medvjedić razvijen u Hrvatskoj, krene u prodaju njegova maloprodajna cijena biti 499 dolara po komadu.

Ovo je druga godina da Teddy The Guardian izlaže na CES-u. Lani su tamo došle zahvaljujući pobjedi na startup natjecanju u Moldaviji Venture Out Challengeu, koji su organizirale Svjetska banka u okviru programa InfoDev i CRDF Global. Tada su predstavile medvjedića namijenjenog djeci od tri do šest godina koja se liječe u bolnicama.

Ove godine znatno su proširile svoje tržište usvojivši koncept interneta uređaja (Internet of Things). Njihov novi medvjedić podatke šalje na mobitel u roku od četiri sekunde. Mjeri broj otkucaja srca, temperaturu i razinu kisika u krvi, a sad je pogodan za korištenje i za novorođenčad, odnosno djecu staru do tri godine.

Teddy The Guardian je lani ušao u londonski startup inkubator Seedcamp. Nakon ovogodišnjeg CES-a inkubator je objavio da je Teddy dobio investiciju vrijednu 2,5 milijuna kuna od ulagača iz Londona.

Komentirajte prvi

New Report

Close