U najnovijem izdanju popularnog (neslužbenog) "Goldman Sachs" vodiča za kupovinu božićnih poklona "koji svaki muškarac želi, ali bi osjećao krivnju da kupi sam sebi" Business Insidera, pojavljuje se i hrvatski pametni kišobran "Kisha".
>>Najveća svjetska online trgovina želi prodavati hrvatski pametni kišobran
Naš pametni kišobran naveo je kao poklon koji treba svaki poslovni muškarac koji je vječito na putovanju, pa se Kisha tako našla u društvu skupocjene Tusting torbe, MacBook stanice za punjenje, ali i slika Bernarda Buffeta od 200.000 dolara, te potpisanih fotografija Beatlesa.
Kisha je u posljednje vrijeme osvanula u niz zapadnih medija poput Forbesa, Wireda, Daily Maila i Adweeka, a prvu seriju od tisuću komada hrvatski startup rasprodao je u manje od tri mjeseca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu