Hrvatski Entrio ušao u Sloveniju

Autor: Bernard Ivezić , 03. prosinac 2018. u 22:00
Osnivač i direktor Berislav Marszalek

Startup za prodaju ulaznica ubrzao međunarodno širenje.

Entrio, najbržerastući hrvatski startup za prodaju ulaznica proširio se na slovensko tržište.

Zagrebački startup u Ljubljani je objavio partnerstvo s najvećim glazbeno-sportskim događanjem u Sloveniji Tuševom Tek Barvom, kojoj će ekskluzivno prodavati ulaznice.

Berislav Marszalek, osnivač i direktor Entrija, kaže da su s prodajom počeli u nedjelju navečer i da su prvi rezultati vrlo dobri. "Službena prodaja ulaznica na www.entrio.si krenula je u nedjelju u 20 sati ekskluzivnom prodajom ulaznica za Tušev Tek Barv, a već u pola sata Entrio je prodao više od 1500 ulaznica samo za taj događaj", kaže Marszalek.

Dodaje da su dosad preko svoje platforme prodali više od 3500 događanja i zabilježili više od 1,5 milijuna prodanih ulaznica. Entrio je u srpnju zaključio investicijsku kampanju na Funderbeamu SEE tijekom koje je skupio 136.000 eura kapitala.

Marszalek kaže da su im investitori došli iz cijelog svijeta. Hrvatski startup pokrenut je 2001. i dosad je predstavio dvije inovacije: samouslužni sustav namijenjen organizatorima događanja i sustav bezgotovinskog plaćanja na događanjima.

"To iskustvo i znanje sad širimo u Sloveniju", zaključuje Marszalek.

Komentirajte prvi

New Report

Close