Entrio, najbržerastući hrvatski startup za prodaju ulaznica proširio se na slovensko tržište.
Zagrebački startup u Ljubljani je objavio partnerstvo s najvećim glazbeno-sportskim događanjem u Sloveniji Tuševom Tek Barvom, kojoj će ekskluzivno prodavati ulaznice.
Berislav Marszalek, osnivač i direktor Entrija, kaže da su s prodajom počeli u nedjelju navečer i da su prvi rezultati vrlo dobri. "Službena prodaja ulaznica na www.entrio.si krenula je u nedjelju u 20 sati ekskluzivnom prodajom ulaznica za Tušev Tek Barv, a već u pola sata Entrio je prodao više od 1500 ulaznica samo za taj događaj", kaže Marszalek.
Dodaje da su dosad preko svoje platforme prodali više od 3500 događanja i zabilježili više od 1,5 milijuna prodanih ulaznica. Entrio je u srpnju zaključio investicijsku kampanju na Funderbeamu SEE tijekom koje je skupio 136.000 eura kapitala.
Marszalek kaže da su im investitori došli iz cijelog svijeta. Hrvatski startup pokrenut je 2001. i dosad je predstavio dvije inovacije: samouslužni sustav namijenjen organizatorima događanja i sustav bezgotovinskog plaćanja na događanjima.
"To iskustvo i znanje sad širimo u Sloveniju", zaključuje Marszalek.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu