Hrvatska društvena mreža u igri za najbolji svjetski mobilni app

Autor: Lucija Špiljak , 28. rujan 2020. u 07:39
Natječaj za Best Mobile App traje do 31.12., Foto: PD

Zagrebačka agencija Q u lockdownu lansirala Jenz, na kojoj zaposlenici mogu objavljivati službeni i zabavni sadržaj, pratiti aktivnosti tvrtke, davati prijedloge….

Zagrebačka softverska tvrtka Q agency ove godine je u vrijeme lockdowna, nakon 10.000 sati, 24 mjeseca ustrajnog rada i 300.000 eura investicije, svojim zaposlenicima predstavila mobilnu aplikaciju Jenz, zatvorenu društvenu mrežu na kojoj zaposlenici tvrtki mogu objavljivati službeni i zabavni sadržaj te se bolje povezati.

“Kako je broj zaposlenih u agenciji rastao i brzo se širio, željeli smo poboljšati komunikaciju i osnažiti kulturu unutar i među timovima. Jenz je aplikacija koja kombinira nekoliko alata za komunikaciju i feedback. Na prvu izgleda kao Instagram, prepun fotografija i videa. Osim live feeda koji mu je najdinamičniji dio, Jenz ima osam značajki i sadrži kalendar svih aktivnosti u tvrtki, anonimne ankete, dijeljenje Kudosa, anonimnog prikupljanja feedbacka putem Shoutboxa i profile zaposlenika s kontakt informacijom, slikom te kratkim opisom te osobe i njene funkciji u firmi”, objašnjava nam Ana Čupić, voditeljica komunikacija u Q-u koji trenutačno surađuje sa 160 ljudi, od stalno zaposlenih do vanjskih suradnika.

Prije više od godinu dana napravili su specifikacije i radionicu, oformili tim od 30-tak ljudi iz različitih područja i krenuli u izradu Jenza, koji slovi kao favorit za nagradu Best Mobile App (BMA) međunarodnog udruženja stručnjaka i developera koje nagradu za najbolje svjetske aplikacije dodjeljuje od 2012. Natječaj traje do 31. prosinca. Mnoge tvrtke prepoznale su vrijednost aplikacije u pandemiji jer olakšava i unapređuje dvostranu komunikaciju između zaposlenika i tvrtke, stvarajući osjećaj povezanosti i uključenosti pa interes za njom raste iz tjedna u tjedna.

“Prije je to bilo važno, ali nije bilo hitno. Sad je i važno i hitno pa je i Jenz odjednom dobio toliku pozornost kao rješenje”, kaže Čupić čija agencija, kaže, svakom klijentu pristupa holistički pa se i aplikacija prilagođava klijentu, a ne obrnuto.

Potrebu za ovakvim aplikacijama, dodaje Čupić, potvrđuje Slackovo istraživanje prema kojem se više od 91% zaposlenika želi bolje povezati s kolegama na poslu. Prije nego što je Jenz došao u ruke svih zaposlenika, u agenciji su odabrali 20-ak ambasadora koje su uputili u princip aplikacije. Prvi njihov korisnik u Hrvatskoj bila je konzultantsko-revizorska tvrtka Deloitte Hrvatska koja zapošljava oko 160 ljudi. Reakcije iz Deloittea bile su, kaže Čupić, iznad svih očekivanja. Aplikacija je sad spremna za komercijalnu upotrebu, a zainteresirane tvrtke mogu se javiti Q-u preko web stranice.

Komentirajte prvi

New Report

Close