Bivši direktor Zagrebačkih pekarni Klara, tvornice Croatia Baterija i trgovine za kućne ljubimce Zoo City Marin Erceg, sa svojim startupom Aspidom krajem tjedna lansira kampanju grupnog investiranja na Funderbeamu SEE.
U tri mjeseca, otkako je započela s radom, treća je to kampanja na hrvatskoj burzi za male i srednje poduzetnike, koju su zajednički osnovali Zagrebačka burza i estonska crowdinvesting platforma Funderbeam. Marin Erceg, osnivač i direktor Aspide nije želio unaprijed otkriti koliko novca planira skupiti kroz grupno investiranje na Funderbeamu SEE.
1,8 milijuna
kuna prihod hrvatske tvrtke Aspida u prošloj godini
"S Funderbeamom smo u kontaktu i prije nego su krenuli s aktivnostima u Hrvatskoj tako da smo spremni za ovaj korak, a s našim proizvodima, brendiranim tipkovnicama i videonotifikacijama, pokazali smo na primjeru hrvatskog tržišta da potencijal postoji i sad skupljamo sredstva za međunarodno širenje", kaže Erceg. Prva kampanja, za europsko širenje solinskog Includea, premašila je traženih 400 tisuća eura kapitala, a druga, za regionalno širenje Sense Consultinga, pola milijuna eura. Tvrtka Aspida, osnovana prije četiri godine, u Hrvatskoj je postala poznata nakon što je u veljači objavila da je sklopila ugovor s Roviom. Za njega je napravila Angry Birds brendiranu virtualnu tipkovnicu. U međuvremenu je Aspida u suradnji s Hrvatskim telekomom lansirala prvu mobilnu aplikaciju za videonotifikacije na svijetu TVizzy.
Erceg ističe da brendirane virtualne tipkovnice za pametne mobitele, koje su napravili za nogometne klubove te poznate umjetnike, već imaju više od 200 tisuća korisnika. Poslovni model za oba Aspidina proizvoda temelji se na partnerskoj prodaji i/ili sponzorstvima. Aspida na Funderbeamu navodi da ima tvrtke u Hrvatskoj, V. Britaniji i Makedoniji i zapošljava do devet radnika. Prema Sudskom registru, tvrtka Aspida u Hrvatskoj ima jednog vlasnika Marina Ercega. No, navodno ima još investitora. Funderbeam navodi da su vodeći ulagači, koji će voditi kampanju: Miroslav Jeličić i Berislav Martić iz Jadran Kapitala. Po podacima Fine, hrvatskoj Aspidi prihod je lani skočio s 502 tisuće na 1,81 milijun kuna uz povećanje gubitka s 502.000 na 1,82 milijuna kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu