Usred pandemije koju je njegova tvrtka jedva, ali preživjela, zagrebački ugostitelj Dražen Biljan upustio se u investiciju proširenja svog biznisa na tržnicu Jarun, pa je tako uz kompletnu adaptaciju bara Egoist koji slavi 25 godina rada, otvoren i novi bistro Egoist, a cilj projekta je potaknuti društveni život tržnice nizom programa koji će okupiti zajednicu. Sinoć je Egoist i svečano obilježio otvaranje novih lokala, počastivši brojne goste koktelima s potpisom i specijalitetima koje će posluživati novi bistro.
Dražen Biljan otkrio je za Poslovni.hr kako se upustio u ovu avanturu, i s kojim se izazovima pritom susreo. Neki od njih odnose se i na hrvatsku legislativu i administraciju, pa tako zbog razlike u registraciji lokala ova dva Egoista moraju imati odvojeno poslovanje što stvara dodatne troškove, iako su praktički na istom mjestu.
“Iako smo mi u Egoistu uvijek nastojali biti malo ispred svog vremena i trudili smo se dati dodanu vrijednost uslugama, covid nas je jako unazadio i stari Egoist se raspao i konceptualno. Istodobno su se i trendovi u ugostiteljstvu malo promijenili, danas svaki imalo ozbiljniji bar mora imati neki zalogaj. Usto, tržnice su svugdje u svijetu predmet nekog društvenog okupljanja. Dogodilo se istodobno i da je tržnica Jarun promijenila suvlasničko vijeće, novo suvlasničko vijeće mijenja neke stvari, preuređuje se i sama tržnica, mijenjaju se instalacije, farbaju se fasade, mijenja se krov, radit ćemo nove podove, urediti okoliš.
Ponukan svime time odlučio sam preurediti Egoist bar. Poklopilo se da je mi vlasnik prostora u kojem je sad bistro, a prije toga su bili frizeraj i trgovina nakitom, pred oko godinu dana ponudio iznajmiti taj prostor. Ušao je nemir u mene, već kad smo se izvukli iz covida odlučili smo da idemo u to. Skupili smo dobre dizajnere, imao sam jasnu viziju toga što hoću tu razvijati, ali smo uvažili sva pravila struke i danas imamo dva prostora. Bistro ima pariški štih na zagrebački način, a bar je industrijski dizajn, imamo neki utjecaj Londona s primjesama Zagreba i Egoista”, pojašnjava Dražen Biljan. Prostor su osmislili dizajneri interijera, Martina i Robert Bajs iz firme IO-Decor.
Biljan ne želi otkriti visinu ulaganja, no ne skriva da ga je projekt koštao više novca i živaca nego što je planirao.
“Užasno je teško pronaći kvalitetne radnike, posao od 2 mjeseca tako je trajao 6 mjeseci, imali smo kašnjenje apsolutno svih dobavljača, od materijala do stolova i stolaca, uz rast cijena”, nabraja Biljan.
Egost ima slogan “Egoist, a tako dobar za sve”, pa tako imaju nepušački bistro sa zalogajima, pušački prostor s kvalitetnom ponudom pića i tulumima na neki novi način. Ideja je kad skočite u trenirci po voće i povrće i na kavicu, možete dobiti i neki zalogaj, i kad god dođete tijekom dana da možete nešto pojesti, da je brzo gotovo, da ne morate dolaziti sa škaniclima iz pekarnice, kaže Biljan. U bistrou će jela potpisivati chef Denis Jerković, koktele u baru Kristijan Pelaić, Vitomir Ivanjek će svirati na klavijaturama.
“Egoist je često radio partije, i sad s tim nastavljamo možda malo drukčije, prošlog petka smo krenuli s programom PPP (petkom poslije posla), gdje želimo privući neku urbanu publiku iz kvarta koji ima 150 tisuća stanovnika, te ostalih dijelova grada. Vjerujem da će i drugi brendovi s tržnice krenuti u istom smjeru, i da ćemo dovesti život u ovaj prostor”, kaže Biljan.
Na Jarunu Egoist zapošljava 10 ljudi, a na ukupno 4 lokacije ima ukupno 40 zaposlenih. Egoist na Jarunu ima tradiciju dugu 25 godina, 15 godina otvoren je Egoist City Center One, a 4 godine je od otvaranja najmlađeg Egoista u Cvjetnom naselju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu