Mala zaprešićka tvornica kišobrana radi punom parom na radost svih njezinih djelatnika ali i svih kupaca. Marin Rogić, inače po zvanju diplomirani ekonomist, s diplomom iz socijalne ekonomije, zadužen je za ustroj i unutarnju organizaciju. Nataša Rogić, diplomirani kriminalist, obavlja dio posla vezan uz dobavljače i kupce.
Kako piše ZG Magazin, u poslu su 24 sata na dan, ali ne u doslovnom smislu već duhom prisutni. To je posao koji vole i koji je dio njih, to je za njih i više od samog posla. Njihov neiscrpni entuzijazam doveo ih je do mjesta na kojem su danas, a vrlo je izgledno da će ih dovesti još i dalje. Neprestano rade na razvijanju poslovne suradnje i ponude.
Vrlo skoro će na policama u DM-ovom lancu drogerija osvanuti praktične i ugodne dječje kabanice s reflektirajućim trakama radi sigurnosti djece u prometu. Kabanice su namijenjene djeci predškolske i osnovnoškolske dobi. Najavljuju i premium liniju u kojoj će kišobrani imati luksuzne drške od kestenovog i/ili orahovog drveta. Uskoro će u ponudi imati i personalizirane proizvode, kišobrane na koje će biti moguće aplicirati različite slike, fotografije i aplikacije u skladu sa željama pojedinca.
»Nove kišne kabanice za DM su spremne, ali ozbiljno razmišljamo i o proizvodnji kišobrana od recikliranih plastičnih boca. Puno je planova, uskoro ćemo imati novu informativnu internetsku stranicu s mogućnošću online kupovine. Želimo da hrvatski kišobran bude doista prepoznatiljiv u Europi. Ali uvijek i prije svega stavljamo svoje zaposlenike na prvo mjesto. Moj poslovni uzor je Oskar Schindler, spretan njemački industrijalac koji je prije svega bio veliki čovjek i filantrop, i koji je spašavo Židove u Drugom svjetskom ratu od mučenja i sigurne smrti«, kazao je Marin Rogić.
Da se ne treba oslanjati na državu, pojasnila nam je Nataša, govoreći o tome kako je najbitnija snažna volja, čvrsta odluka i vizija, ona unutarnja snaga koja je u svemu odlučujuća, a ako država eventualno pomogne s bespovratnim sredstvima ili subvencioniranim kamatama i to je dobrodošlo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu