Fitness aplikacija pomoću koje se možete natjecati s drugima

Autor: Marta Duić , 13. studeni 2015. u 08:31
Vital Shock tim: Luka Filipan, Damjan Marković i Filip Stojanac/Nel Pavletić/PIXSELL

Nakon odrađene fizičke aktivnosti korisnik započinje koristiti osvojene bodove unutar mobilne igre koja je na mulitplayer platformi na kojoj korisnici grade svoje likove.

Tim Vital Shock, koji je briljirao je na PAR poduzetničkom kampu u Rijeci predstavivši mobilnu aplikaciju koja spaja fitness i mobilne igrice, čini troje studenata iz Rijeke. Damjan Marković apsolvent je Ekonomskog fakulteta, Luka Filipan magistar računarstva, a Filip Stojanac apsolvent računarstva Tehničkog fakulteta.

"Ideju o svojoj aplikaciji dobili smo na temelju svog hobija, trčanja. Problem smo uočili u nedostatku motivacije i odlučnosti korisnika da iznova iz dana u dan izađe van i počne se baviti nekom vrstom fizičke aktivnosti. Postoji mnoštvo aplikacija namijenjenih trčanju od kojih se velika većina bazira samo na praćenju podataka o udaljenosti, brzini, broju potrošenih kalorija i drugim sličnim parametrima. Mi želimo pružiti najširoj mogućoj skupini korisnika iskustvo koje će im donijeti mnogo više., stoga je naša aplikacija 'On the Run' spoj fitness aplikacije i mobilne igre', pojasnili su Damjan Marković, Luka Filipan i Filip Stojanac.

Put do finalne ideje
Ovaj studentski tim polaznici su četvrte generacije Startup inkubatora Rijeka u kojem uče i rade od svibnja. Sama aplikacija 'On the Run' još uvijek je u izradi, a kažu i kako se početna ideja uvelike promijenila od kada su ušli u Startup inkubator. Njihova inicijalna ideja bila je vrlo kompleksna i korisnički zahtjevna i rađena prema njihovim osobnim preferencijama i željama, a drugačija od onog što se ispostavilo da korisnici žele. "Nakon što smo podijelili našu ideju s nekoliko mentora, napravili istraživanje tržišta i proučili zahtjeve korisnika, naša ideja skroz se promijenila i shvatili smo kojim putem moramo dalje graditi aplikaciju. Najveći motivator bili su nam drugi timovi unutar inkubatora koji su nas poticali svojim radom i već stečenim iskustvom te mentori od kojih posebno želimo istaknuti Daria Zorića i Edija Budimilića koji su izdvojili puno svog vremena kako bi nam pomogli", kaže u Vital Shock timu.

Marković ima ulogu marketinškog stručnjaka zaduženog za online marketing, istraživanje tržišta te organizaciju tima, a Filipan i Stojanac imaju ulogu developera. Uz njih trojicu na aplikaciji radi još šest mladih i ambicioznih ljudi te u u timu imaju PR menadžera, community menadžera, koncept ilustratorice i brand dizajnera. Objašnjavaju nam kako 'On the Run' korisnicima nudi mogućnost praćenja fizičkih aktivnosti poput hodanja, trčanja ili vožnje bicikla. Aplikacija mjeri broj koraka koju korisnik napravi unutar jednog dana, a ako se korisnik odluči na jednu od naprednijih fizičkih aktivnosti biti će nagrađen dodatnim bodovima unutar aplikacije.

Nakon odrađene fizičke aktivnosti korisnik započinje koristiti osvojene bodove unutar mobilne igre. Mobilna igra bazirana je na mulitplayer platformi u kojoj korisnici grade svoje likove te se s njima bore protiv drugih korisnika. Kako kažu, nakon istraživanja tržišta jedan segment aplikacije pokazao se vrlo interesantan za krajnje korisnike, a to je natjecanje između prijatelja unutar fitness aplikacije. "Ovaj segment aplikacije funkcionira tako da izazovete svoga prijatelja na dvoboj u trčanju, odredite kilometre i količinu bodova koju ulažete zajedno sa svojim protivnikom. Pobjednik dvoboja odnosi sve bodove te svoju nadmoć može objaviti putem društvenih medija i time motivira poraženog korisnika da upravo on sutra postane izazivač željan pobjede", pojasnili su Marković, Filipan i Stojanac.

Važnost dobre prezentacije
Uvjereni su kako su zauzeli prvo mjesto na PAR poduzetničkom kampu jer su žiri osvojili kombinacijom dobre ideje prilagođene rastućem tržištu na globalnoj razini, ali i određenim osobnim vrlinama u vidu otvorenosti i neposrednosti. U budućnosti planiraju napraviti crowdfunding kampanju i biti dio što većeg broja natjecanja i investitorskih skupova kako bi riješili pitanje financiranja. "Često na ovakvim natjecanjima nije dovoljno imati samo odličnu ideju već je potrebno znati je i dobro prezentirati te žiri svojim stavom uvjeriti da ste uistinu stručni i sposobni.

Komentari žirija su bili vrlo pozitivni, pokazali su da ih je ovaj koncept zainteresirao te da smo im svojom prezentacijom, ali i odgovorima na pitanja, 'prodali' naš proizvod. Nastojimo da naše prezentacije ne budu monotoni govori već svaki put u njih ubacujemo neke nove zanimljive detalje kojima je cilj privući pažnju žirija i publike. Od gomile se treba istaknuti, potrebno je samo malo mašte", kažu Marković, Filipan i Stojanac. Ističu kako je mladima danas potrebno da se pokrenu, ohrabre i počnu raditi na realizaciji vlastitih projekata već danas.

Poručuju im da se ne zadovoljavaju osrednjim rješenjima i malim uspjesima već da teže velikim stvarima. "Za razliku od mnogih drugih projekata nama lokalno ili nacionalno tržište jednostavno nije dovoljno za poslovanje s dobiti tako da od početka moramo pucati globalno. Sanjajte, naporno radite, vjerujte u sebe i u proizvod, uspjeh će kad tad doći. Iako nam je trenutno fokus na 'On the Run' aplikaciji, za budućnost imamo spremne još mnoge ideje. Nove zamisli nam padaju napamet gotovo svakodnevno i On the Run definitivno nije posljednja stvar po kojoj ćete čuti za nas", poručuje Vital Shock tim. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

nažalost neznam po čemu je ova aplikacija bolja od već stotinjak etabliranih fitness aplikacija tipa
runtastic, endomondo…

New Report

Close