Svjedoci smo brzih promjena na tržištu, skraćenog životnog ciklusa proizvoda, sve jačih brendova konkurencije, većeg inzistiranja na post-prodajnim uslugama, ali i promjena u ponašanju klijenata i potrošača. Rad u odjelu koji ima doticaja s klijentima vrlo je zahtjevan, a iz tog razloga menadžeri trebaju inspirirati i motivirati zaposlenike da svakodnevno osjete puls promjene na tržištu.
Kako imati uspješan odnos s klijentima doznajte iz priložene edukacije koju je omogućio Filaks. Edukaciju besplatno preuzmite iz priloženog dokumenta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu