Evo kako procijeniti je li vaša poslovna ideja doista dobra

Autor: Poslovni dnevnik , 17. lipanj 2014. u 14:35
Thinkstock

Pročitajte edukaciju dr.sc. Lucija Mihaljević (predavač, Katedra za marketing, Zagrebačka škola ekonomije i managementa).

Poduzetništvo se danas, kao socio-ekonomska pojava, nalazi na svom vrhuncu tako da čak i u vrijeme ekonomske krize doživljava rastući trend. Ne samo da uslijed recesijom potresenog tržišta rada, pojedinci u poduzetništvu vide svoju novu priliku, već i najuspješnije tvrtke upravo u vremenima ekonomske nestabilnosti povećavaju svoja ulaganja u razvoj novih proizvoda s ciljem boljeg tržišnog pozicioniranje u trenutku kada započne novi ciklus ekonomskog rasta.

Kako procijeniti vlastitu poslovnu ideju? Pročitajte u edukaciji dr.sc. Lucije Mihaljević (predavač, Katedra za marketing, Zagrebačka škola ekonomije i managementa).

Edukaciju besplatno downloadajte iz priloga. 

Komentirajte prvi

New Report

Close