Evo kako povećati efektivnost call centra i prodavača

Autor: Poslovni dnevnik , 22. rujan 2014. u 11:58
Thinkstock

Iz priloga možete preuzeti prezentaciju Ane Jezidžić (Styria Hrvatska – medijski servisi), koja je u Pregradi održala edukaciju na temu ‘Organizacija call centra i prodajnih timova’.

Poslovni dnevnik je početkom ove godine, u suorganizaciji s Ministarstvom poduzetništva i obrta, a pod visokim pokroviteljstvom predsjednika RH dr. Ive Josipovića, pokrenuo cjelogodišnji projekt Poslovni uzlet 2014. koji je namijenjen promociji i podršci malih i srednjih poduzetnika i obrtnika. 

Poslovni dnevnik je 19.9.2014. organizirao treću edukativno-zabavnu manifestaciju za poduzetnike, i to u Pregradi. 

Iz priloga možete preuzeti prezentaciju Ane Jezidžić (Styria Hrvatska – medijski servisi), koja je u Pregradi održala edukaciju na temu 'Organizacija call centra i prodajnih timova'.

Komentirajte prvi

New Report

Close