'Interes ljudi za Muccu popriličan je jer svakodnevno ulažemo sebe, a samim time i svoje napore kako bi brend bio što bolji. Usmena predaja, internetski portali i tiskani mediji uvelike su doprinijeli prisnom kontaktu dragih kupaca i Mucce. Primamo puno upita vezanih za torbe izvan Hrvatske, poput zemalja Europske unije, Australije i SAD-a, što je dobar pokazatelj za osvajanje novih tržišta', objašnjava za tportal Irena Mišić Fileš, dizajnerica torbi Mucca, za kojima žude brojne trendseterice.
Iako je o dizajniranju torbi za žene i muškarce maštala dulje vrijeme, na ovaj se potez, zajedno sa suprugom, odlučila tek prije tri godine. Stvorila je kolekciju jedinstvenu po svojim jednostavnim linijama, talijanskoj koži od koje je napravljena te posebno dizajniranim privjeskom.
Kolekcija se sastoji od četiri vrste torbi koje su prilagođene kako muškim tako i ženskim odjevnim kombinacijama. Svaka je napravljena od talijanske kože, a svaki detalj ovih modnih dodataka pomno je razrađen.
'U ovo vrijeme ništa nije jednostavno kada je u pitanju pokretanje poslovanja. Prije svega treba biti skroman i umjeren u svojim željama i zahtjevima, ciljevi moraju biti jasno postavljeni, a očekivanja nikada ne trebaju biti prevelika. Sve su to izazovi koji nas prate od početka do kraja djelovanja', zaključuje dizajnerica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu