Trikova kojima se služe trgovci ima poprilično puno, a cilj im je da kupca što više zadrže u svojim prostorima te da on uspostavi kontakt s izloženim proizvodima. Naravno, sve to kako bi kupac u trgovini ostavio više svog novca. U tu svrhu trgovačke kuće porade na uređenju dućana – sve je pažljivo osmišljeno kako bi se kupci "zbližili" s proizvodima.
U nastavku teksta Net.hr donosi neke cake koje će vam pomoći da prepoznate trgovačke trikove i otkrijete kako oni utječu na naše odluke prilikom kupovine. Ako ih shvatite ozbiljno, ubuduće ćete sigurno manje kupovati stvari koje vam ne trebaju.
Cijeli članak pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.dobro otvorite oči, pročitajte svoj naslov i nemojte nam pokušavati uvaljivati [emo_smijeh]
Uključite se u raspravu