Mlada sarajevska marketinška agencija D-Oglas na tržištu je ponudila inovativan način digitalnog oglašavanja na glavnim pješačkim ulicama Sarajeva.
U izlozima poznatih trgovina, na zasad devet lokacija u glavnom gradu BiH postavljeni su LCD ekrani velične 40 inča na kojima se "vrte" oglasi. "Poslije godinu i pol analiziranja našeg tržišta, medija i njihovih cijena odlučili smo uraditi nešto potpuno novo kako bi dali priliku malim i srednjim poduzetnicima da se oglašavaju u pješačkim zonama i na tome smo temeljili naš koncept", rekli su za portal eKapija.ba iz agencije D-Oglas. Budući da agencija D-Oglas ima i vlastitu audio i video produkciju, u sklopu ponude malim i srednjim poduzetnicima proizvode reklamne video blokove tako da klijentima mogu ponuditi gotove proizvode uz reklamiranja na LCD ekranima u trajanju od 15 sekundi. Cijene su formirane u skladu s gospodarskom situacijom u BiH, da bi, kako tvrde, pružili priliku malim i srednjim poduzećima koja do sada nisu imala priliku predstaviti se javnost, prije svega zbog vrlo visokih cijena emitiranja reklama u elektronskim medijima.
"Bit ćemo sretni ako će se zbog ovog načina oglašavanja čuti za neku manju BiH trgovinu koja se bavi npr. aluminijom ili neki bolji frizerki salon", kažu u agenciji D-Oglas. Za ovaj način reklamiranja djelatnici sarajevske marketinške agencije koji su završili Cisco akademije napravili su poseban softver tako da se oglasi prebacuju bežičnim prijenosom, što agenciji omogućava da dovršenu reklamu, kada je prime, za nekoliko minuta prebace na reklamnu lokaciju. Kao neke od prednosti ovog načina oglašavanja iz D-Oglasa ističu upravo lokacije u pješačkoj zoni, te povoljne cijene, uz veliki broj oglašavanja u jednom danu. "Cilj nam je privući pažnju mnogobrojnih prolaznika paketima ponude naših klijenata", ističu u D-Oglasu. Osim na lokacijama u središtu Sarajeva, svi reklamni materijali objavljuju se i na web stranici reklamne agencije D-Oglas, kao i na službenoj Facebook stranici kompanije, naravno u sklopu iste cijene.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu