Coffee Cloud kuca na vrata još 30 tržišta

Autor: Marta Duić , 26. srpanj 2018. u 14:29
Miroslav Kovač i Coffee Cloud osvajaju tržišta i izvan EU

Ako pilot projekt s METRO-om bude zadovoljavajuć, Kovaču se otvaraju sva tržišta na kojima posluje taj lanac.

Coffee Cloud i METRO Cash & Carry potpisali su ugovor o suradnji zahvaljujući kojem će taj startup Miroslava Kovača koji zapošljava šestero ljudi dobiti podršku u širenju poslovanja na HoReCa tržište.

Budući da METRO Cash & Carry surađuje s više od 20.000 hotela, restorana, kafića i tvrtki za catering, ovaj potez će pomoći mnogim hrvatskim ugostiteljima i pomoći im da iskoriste digitalizaciju za još uspješnije poslovanje. Coffee Cloud, zapravo je IoT uređaj je koji se instalira u espresso aparat za kavu i prikuplja podatke o kvaliteti pripremljene espresso kave, broju pripremljenih kava, rukovanju i održavanju aparata za kavu te stanju zaliha. Mobilnom tehnologijom uređaj podatke šalje na internet, gdje su dostupni vlasnicima uređaja putem web aplikacije.

Od regije do SAD-a 
"Kada distributeri kave daju aparate ugostiteljima ni ne znaju kako se oni koriste i što se događa s njihovim brendom kave, stoga smo prije tri godine odlučili dizajnirati uređaj za 'dijagnostiku' koji će omogućava da se iz ureda prate podaci i statistike", kaže Miroslav Kovač, osnivač startupa.

 

10 tržišta

na kojima prodaju i testiraju proizvod, od regije do Kanade i SAD-a

On je i sam imao ugostiteljski objekt te je iz prve ruke shvatio kako nadzor potrošnje kave može povećati profit i do, tvrdi, 20 posto. Ova biznis priča počela je s brojačima koji staju na kraj varanju na kavama, a ubrzo je sustav nadograđen. "Nakon akceleratora u Estoniji u kojem su nam pomogli u razvoju ideje, proizvodnja nam je bila u Hong Kongu. Uz novog partnera za proizvodnju hardvera, renomiranu slovensku tvrtka Strip's imamo proizvodni kapacitet od 500.000 uređaja godišnje˝, pojašnjava Kovač.

Kako tvrdi, suradnja s METRO-om je pilot projekt, a ako prođe zadovoljavajuće otvorit će mu se vrata 30 tržišta u kojima posluje METRO. Pohvalio se kako trenutno testiranje i prodaju imaju na deset tržišta, od regije do Australije, Kanade i SAD-a. Glavna tržišta na koja cilja su EU i SAD, a planira nastaviti s azijskim zemljama i Australijom. 

Novi ugovor na pomolu
"Blizu smo sklapanja ugovora s T-Mobileom, s kojim kao testna kompanija surađujemo na razvoju LTE-M-a, eksperimenetalne mreže koja je aktivna u Beču, Krakovu i Roterdamu. Oni žele vidjeti kako  naš uređaj funkcionira na toj mreži, a kasnije se preko Deutsche Telekoma, otvaraju nova tržišta na kojima su oni prisutni", otkriva Kovač.

Komentirajte prvi

New Report

Close