Candy Universe želi se proširiti na BiH i Crnu Goru

Autor: Poslovni dnevnik , 19. ožujak 2014. u 22:01
Vesela prodajna mjesta Candy Universea koja nude 97 vrsta slatkiša smještena su u najvećim trgovačkim centrima u Srbiji

Inicijalna franšizna naknada za pojedinačnog primatelja franšize je od 8000 do 10.000 eura uključujući dva mjeseca besplatne nabave robe.

Candy Universe, beogradska tvrtka za prodaju slatkiša, nudi priliku poduzetnicima u regiji, prije svega u Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori, da kroz franšizu obogate ponudu svojih lokala.

Veselo dizajnirani štandovi Candy Universea zasad su smješteni u najvećim trgovačkim centrima u Srbiji, a potrošači mogu izabrati različite gumene bombone, čokoladice i druge slatkiše koji dolaze iz Njemačke, Nizozemske, Belgije, Španjolske i od pojedinih srpskih proizvođača. A Pick&mix sistem znači da za određenu cijenu kupac sam može izabrati svoju kombinaciju slatkiša, piše portal Franchising.hr. Candy Universe u ponudi ima 97 vrsta gumenih bombona i dražeja, a najbolje se prodaju "mliječni lješnjak", "nougat košarice" i "irish cream košarice".

Najvjerniji kupci su, kako tvrde, žene od 20 do 40 godina koje čine 70 posto potrošača. Obiteljsku tvrtku Candy Universe osnovali su krajem 2012. godine Sanja i Boris Pezelj. Za srpsko tržište nude mogućnost implementacije tzv. franšiznog kornera. "Kreirali smo display za devet različitih vrsta bombona koji se može smjestiti u postojeće lokale. Jedan od uvjeta je da lokal bude na posjećenom mjestu", kaže Boris Pezelj. Tvrtka se sada usredotočila na razvijanje franšize u Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori. "Prvo smo namjeravali na ta tržišta ući samostalno, no s jednim štandom ne bismo uradili ništa, a za više nemamo sredstava. S druge strane, za nekog tko već ima razvijen posao ovo je idealna šansa", tvrdi Pezelj.

Inicijalna franšizna naknada za pojedinačnog primatelja franšize u inozemstvu je od 8000 do 10.000 eura uključujući dva mjeseca besplatne nabave robe i ostalog materijala nužnog za poslovanje. Kasnije bi mjesečna naknada iznosila dva posto bruto prometa, što bi bilo namijenjeno marketinškim akcijama jer primatelji franšize dobivaju i marketinšku podršku. Candy Universe je, naime, prilično aktivan na internetu i društvenim mrežama. "Našu zaradu nalazimo u povećanju količine slatkiša koju nabavljamo i rabatima koje bismo tako dobili od proizvođača. Kada više nabavljamo i proizvođači drukačije komuniciraju s nama", objašnjava Pezelj. 

Komentirajte prvi

New Report

Close