Braća stvorila carstvo voća vrijedno 500 milijuna dolara, a počeli su od nule

Autor: Poslovni.hr , 15. listopad 2014. u 14:57
Foto: Wikipedia

Uspješni poslovni pothvat braća su započela od nule, ali uz čvrstu odluku da u biznis ulaze s proizvodom koji ljudi zaista vole.

Kamran Farid suosnivač je "Edible Arrangements Internationala", američke tvrtke koja se 15 već godina bavi kreiranjem i dostavom voća prelivenog čokoladom. Farid je tvrtku osnovao 1999. godine sa svojim bratom Tariqom, a sve je počelo otvaranjem prve trgovine u Connecticutu da bi se danas broj njihovih dućana popeo do više od 1.300 u 14 država.

Kako piše YFS Magazine, uspješni poslovni pothvat braća su započela od nule, ali uz čvrstu odluku da u biznis ulaze s proizvodom koji ljudi zaista vole. Iz toga razloga odlučili su da će voće za njihove aranžmane biti najsvježije i najkvalitetnije, bez dodatnih aditiva i konzervansa. Povezali su se s najboljim uzgajivačima kako bi voće u njihovim trgovinama bilo uvijek svježe.

Stvarajući snažne poveznice s poljoprivrednicima, smanjili su mogućnost da nepovoljne prilike (loše vrijeme i sl.) utječe na njihovo poslovanje, a brend "uvijek svježeg voća" koji su stvorili svakoga dana počeo je privlačiti sve više kupaca. 

Braća Farid u 15 godina uspjeli su od branda stvoriti pravo "poslovno carstvo voća", a njihovi prihodi trenutno se procjenjuju na oko 480 milijuna dolara. A osim biznisa s voćem, dvojica poduzetnika nedavno su pokrenuli i "Kamran Capital Group" – kompaniju koja pomaže manjim poduzećima u razvoju.

Komentirajte prvi

New Report

Close