Hrvatski pametni nakit Leaf u prva dva tjedna donio je startupu Bellabeatu 3,1 milijun dolara utrška, odnosno više od 20 milijuna kuna. Sandro Mur, suosnivač Bellabeata kaže da su prodali 30 tisuća Leafova i da je potražnja tolika da su morali odgoditi već dogovorenu suradnju s online trgovcima.
"Zato će Amazon, Fancy i BestBuy početi prodavati Leaf tek od kraja idućeg tjedna, a i dalje je plan da krajem lipnja Leaf postane dostupan u fizičkim trgovinama", kaže Mur.
Dodaje da je marketing i poslovni razvoj Bellabeata u Hrvatskoj predao Andrea Andrassy.
"Andrea će biti zadužena za strategije rasta communitya unutar naše aplikacije te suradnju sa drugim kompanijama kao sto su MyFitnessPal, Fitbit, Glow itd", kaže Mur.
U SAD-u je Bellabeatov Leaf i prije službenog lansiranja stekao kultni status.
Predstavlja ga se kao ekskluzivni pametni nakit. Hrvatski startup je, kako bi to dodatno naglasio, objavio specijalno izdanje Leafa koje se radi od 7000 godina starih naplavnih panjeva iz Hrvatske, koji su tamne boje, i 14 karatnog zlata.
Bellabeat je privukao 6,5 milijuna dolara investicije, među inima od Jessica Albe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu