'Volimo biti budni dokasna', duhovita je poruka sa službene stranice dizajnerskog projekta DvasaDva iza kojeg stoje dvojica prijatelja Antonio Hadrović i Siniša Koščec. Poslovima dizajna i brendinga počeli su se baviti još prije šest godina, no dosta toga je, kako kažu, dugo bilo u stanju testiranja i inkubacije.
"DvasaDva je dizajn biro opće prakse. Netko ovdje može iščitati svaštarenje, a netko želju za pokrivanjem što većeg područja djelatnosti dizajna. Istina je naravno u sredini, kao i uvijek", kaže Hadrović.
Na pokretanje posla potaknula ih je "želja za dokazivanjem, ego, malo talenta i drive da ne postanemo prosječni ljudi koji rade od 8 do 16 sati".
Međutim, svaki početak je težak, pogotovo u vremenima krize, pri čemu ovaj dvojac nabraja niz prepreka: "Stanje uma u društvu. Činjenica da kvalitetno ne može biti besplatno ili za neadekvatnu cijenu. Nerazumijevanje i društveni okvir bez imalo senzibiliteta za novim, progresivnim i otvorenim. Društvo i društvene institucije jako niske razine znanja i jako visoke nepovjerljivosti te propisi koji ubijaju inovativni duh. Činjenica da će ih u budućnosti biti još i više jer tako je u razvijenijim zemljama."
"Pokretanje posla u krizi je teško, izazovno i uzbudljivo, iako smatram da je kriza većinom u glavama ljudi i na nju gledam kao na razdoblje redefinicije društvenih paradigmi. U vrijeme krize poslovni subjekti režu troškove što znači da na tržištu treba bit inovativan ili besprijekorno dobar. Kriza uspješno odvaja žito od kukolja tako da je ona zapravo – prilika", kazao nam je Koščec.
Među njihovim klijentima našli su se dosad izdavačke kuće Menart i Dallas, portal za grupnu kupovinu KupiMe, kulturni dvotjednik Zarez te digitalna agencija Morgan Grey. "Ciljana klijentela su nam ljudi koji misle, ljudi s kojima možemo kliknuti, ljudi koji imaju srce i shvaćaju da rad košta", dodaje Hadrović.
Za kraj su s nama podijelili nekoliko savjeta za sve one koje žele krenuti njihovim putem. "Pomirite se s činjenicom da ćete spavati malo i da vas rodbina i obitelj neće voljeti jer nećete imati vremena za njih. Družite se i krećite među ljudima koji pokušavaju isto ili barem slično. Na kraju dana, ni ovo nije garancija uspjeha, ali je bolje od pitanja 'Zašto nisam probala ili probao?'", kaže Hadrović.
"Oštrica uvijek mora biti oštra. Čuvajte zdravlje i dobrog developera kada ga pronađete", zaključuje Košćec.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu