Basket u svakom trenutku ‘zna’ ukupne troškove i koliko je tko točno potrošio

Autor: Marta Duić , 29. listopad 2016. u 08:00
Luka Drezga, Mario Radonić i Luka Dulčić /Borna Filić/PIXSELL

Trenutna najsličnija rješenja ne vežu liste uz događaje te ne omogućavaju korisnicima upravljanje artiklima i troškovima.

Diplomirani FER-ovci Luka Drezga i Mario Radonić, Luka Dulčić, student pete godine FER-a i Luka Bašek koji je završio preddiplomski na TVZ-u aplikacijom Basket osvojili su drugo mjesto na natjecanju App Start Contest.

Iako na ideji rade već dulje vrijeme zbog posla i fakultetskih obveza nisu je stigli realizirati i ozbiljno se primiti posla na aplikaciji stoga im je App Start Contest bio idealna prilika za to. "Ideja za Basket je nastala nakon jednog roštilja i cijeloga kaosa oko organizacije. Na kraju dana kada su se troškovi roštilja trebali pokriti i kad se trebalo vidjeti tko je kome koliko dužan, zapitaš se 'Ajme da bar postoji aplikacija koja će mi pomoći sve ovo napraviti jednostavno i bez kompliciranja'. Eto, kao odgovor na to je nastao Basket˝, pojasnio nam je Luka Drezga, jedan od članova Basket tima.

Raspodjela troškova
Kako kaže Drezga,  vrlo su se temeljito uhvatili realizacije, a prije samog razvoja aplikacije, definirali su skup funkcionalnosti koje su htjeli razvijati, a paralelno s tim su išli i dizajn i kodiranje. Ipak, najveći izazov je bio organizacija samog tima i vremena, stoga su koristili slobodno vrijeme nakon posla i vikende. . Osim njih četvero koji su radili na samoj aplikaciji, dosta su im pomagali i prijatelji koji su testiranjem aplikacije i iskrenim komentiranjem pomogli oblikovati Basket. Na ulazak u finale, tvrde, bilo je bitno da je cjelokupna priča zaokružena -od ideje do same realizacije.

Njihova aplikacija Basket nudi rješenje za dijeljenje shopping lista među grupama ljudi, korisnici liste mogu povezivati s događajima, primjerice organizacija zabave ili roštilja. Specifičan skup funkcionalnosti korisnicima omogućuje da u pojedinoj listi svaki od postavljenih artikala, rezervira ili kupi, te nakon obavljene kupnje ima uvid u kompletnu potrošnju za pojedinu listu. Na ovaj način svaki korisnik s kojim je lista dijeljena zna koliko je u kojem trenutku kome dužan. Trenutno najsličnija dostupna rješenja pokrivaju dijeljene liste (shared lists) su Asana, Todoist, Silo i Wunderlist. "Ipak niti jedna od tih aplikacija ne veže liste uz događaje te ne omogućava korisnicima upravljanje artiklima i troškovima unutar lista. Basket, osim vezivanja pojedinih listi uz konkretne događaje, nudi korisnicima mogućnosti rezervacije čime se značajno olakšava upravljanje artiklima, te zatvaranja, odnosno kupnje uz unos troška za taj konkretni artikl.

Nadalje, u bilo kojem trenutku moguće je raspodijeliti ukupne troškove na sve članove basketa. Za krajnjeg korisnika Basket predstavlja potpuno nov proizvod koji kvalitetnije od bilo kakve trenutne konkurencije pokriva potrebe korisnika u segmentu dijeljenih lista s primjenom u događajima, zabavama, shopping listama", objašnjava Drezga. Basket je za korisnike potpuno besplatan, budući da prihode ostvaruje iz drugih smjerova. Što se tiče specijalnosti i tržišnog potencijala, Basket će otvoriti web korisničko sučelje na koje se prijavljuju trenutni i budući poslovni korisnici. "Basket poslovnim korisnicima nudi nov način oglašavanja. 

Promocija proizvoda
Svaki poslovni korisnik koji se prijavi na odvojeno sučelje za oglašivače može vršiti zakup ključnih riječi te svoj brend vezivati uz tu riječ. Zakupljivanje se vrši tako da oglašivači odaberu ključne riječi te poveznicu na web stranicu koju oni žele, sustav potom vezuje tu poveznicu uz artikle unutar dijeljenih lista gdje se pojavljuju zakupljene riječi.

Korisnici aplikacije onda uz svaki takav artikl dobiju preporuku za brend uz poveznicu na njihovu stranicu", objašnjava Drezga. Kako kaže, klikom na preporuku korisnike Basketa se vodi poveznicu vezanu za zakupljenu riječ. Sve kampanje se mogu vezati uz lokaciju, tako primjerice Karlovačka pivovara za promociju Hajdučkog piva može odabrati da se prikazuje samo korisnicima u Splitu, Omišu ili Trogiru. "Da bi se aplikacija istaknula, proizvod, ideja i realizacija moraju biti na razini. Nakon kratke pauze vraćamo se punom parom ovu jesen. Planiramo Basket završiti i lansirati i za iOS i Android u skorije vrijeme", zaključuje Drezga.

Komentirajte prvi

New Report

Close