Dan nakon što započeo kampanju grupnog financiranja na Funderbeamu SEE hrvatski startup Aspida prikupio je 89 posto tražene investicije i time se, po postotku, istaknuo kao najbržerastuća kampanja na hrvatskoj burzi za male i srednje poduzetnike dosad.
Kampanja ukupno traje 30 dana i u petak, na 29 dana od kraja, nalazila se na 89 tisuća od traženih 100 tisuća eura.
Najbržerastuća kampanja na Funderbeamu SEE dosad, i to nominalno, ne u postotku, je ona za Sense Consulting, koji je u prvom danu prikupio polovicu traženog iznos, odnosno više od 250 tisuća eura.
Slijedi kampanja za Include Ivana Mrvoša, koji je u deset dana kampanje skupio 250 tisuća eura investicije, odnosno više od polovice iznosa. Aspida je razvila brendirane virtualne tipkovnice Izzy i aplikaciju za videonotifikacije TVIzzy.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu