Tim RIT hrvatski je državni pobjednik Henkelova studentskog natjecanja inovatora Henkel Innovation Challenge. Daren Perinčić i Dominik Benger s Rochester Institute of Technology osvojili su žiri svojom inovativnom idejom H Design – Taft lak za kosu koji će pomoću aplikacije za mobitel pojednostaviti njegu i styling kose, te će stoga predstavljati svoju državu na međunarodnom finalu u Düsseldorfu u Njemačkoj.
U Düsseldorfu će se susresti s najboljim timovima iz ostalih 29 država koje sudjeluju u međunarodnom natjecanju inovatora Henkel Innovation Challenge.Osamnaest studenata iz Hrvatske 25. veljače 2014. predstavilo je inovativne koncepte na hrvatskom državnom finalu Henkelova takmičenja. Zadatak sudionika u državnom finalu natjecanja inovatora Henkel Innovation Challenge bio je da primjene slogan "Izradi. Nauči. Usavrši se." na razvoj koncepta inovativnog proizvoda ili tehnologije za jedno od Henkelovih poslovnih područja.
A to su: Proizvodi za pranje rublja i kućanstvo, Beauty Care ili Ljepila i tehnologije. Studenti s različitih sveučilišta prijavili su svoje inovativne ideje u timovima od dva studenta. Žiri sastavljen od Henkelovih menadžera iz različitih poslovnih divizija ocijenio je njihove ideje i prezentacije.Daren Perinčić i Dominik Benger, pobjednici iz tima RIT zadovoljni su zbog ostvarenog uspjeha i s nestrpljenjem očekuju sljedeću etapu. U međuvremenu, rezervirali su kartu za međunarodno finale koje će se održati u Düsseldorfu u Njemačkoj od 31. ožujka do 3. travnja 2014.
Tri pobjednička tima iz međunarodnog finala upoznat će predsjednika Uprave društva Henkel Kaspera Rorsteda i dobiti još jednu nagradu. Naime, pobjednički će tim dobiti kartu za put oko svijeta u vrijednosti od 10.000 eura, drugoplasirani tim dobiti će nagradu u vrijednosti od 4000 eura, a trećeplasirani tim dobiti će nagradu u vrijednosti od 2000 eura.Henkel posluje diljem svijeta i s poznatim robnim markama Persil, Schwarzkopf i Loctite zauzima vodeća mjesta na tržištu. Kompanija zapošljava oko 47.000 djelatnika, a u fiskalnoj 2013. godini ostvario je prodaju od 16,4 mlrd. eura i prilagođenu operativnu dobit od 2,5 mlrd. eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu