Aplikacija za individualne popuste u trgovinama

Autor: Marta Duić , 21. travanj 2015. u 14:05
Zagrebački studenti tehničkih fakulteta koji su razvili aplikaciju PocketBeep žele na svjetsku startup scenu/Žarko Bašić/PIXSELL

Beacon uređaji koji se temelje na bluetoothu postavljeni su u trgovini i omogućuju lociranje korisnika.

Kada je prije godinu dana Tomislav Tenodi došao u prvi kontakt s beaconom, uređajem koji odašilje bluetooth signal, dobio je ideju za PocketBeep aplikaciju.

"Nazivalo ga se revolucionarnim uređajem kojeg će koristit mnoge aplikacije kako bi odredile preciznu lokaciju korisnika, što je važna informacija za mnoge usluge. Godinu dana poslije, niknulo je mnogo proizvođača beacona koji žele dominirati novonastalim tržištem. Odmah je bilo jasno kako će se beaconi početi sve više koristiti u trgovačkim lancima, muzejima i mnogim ostalim objektima za beskontakno plaćanje", tvrdi Tomislav Tenodi, pokretač PocketBeep sustava.

PocketBeep je sustav za trgovine i njihove kupce koji se temelji na realtime (u stvarnom vremenu) popustima ostvarenim preko tehnologije iBeacon. Beacon uređaji su postavljeni unutar trgovine i omogućuju lociranje korisnika, čime kupci dobivaju personalizirani realtime popust svaki puta kada uđu u trgovinu, obavijesti o posebnim popustima za određene proizvode ovisno o njihovoj potrebi, kao i bodove kojima povećavaju popust proizvoda po želji.

Trgovine, zauzvrat, dobivaju detaljnije statistike o raznim parametrima kupovine i poboljšavaju ponudu. Važan faktor u razvoju projekta bio je ulazak u šestu generaciju Zagrebačkog inkubatora poduzetništva (ZIP) čime su stekli potrebna znanja i dobili savjete od iskusnih mentora koji su dijelili svoje iskustvo s njima. PocketBeep tim sastavljen je od pet članova, studenata tehničkih fakulteta, pokretač projekta je Tomislav Tenodi, a tu su još Juraj Selanec, Dominik Šišejković, Edi Ferhatović i Antonija Perić.

Razvili su prototip i proveli ankete koje su pokazale da interes među kupcima postoji, što im daje veliku dozu optimizma jer su svjesni da je volja kupca vrlo bitna za pridobivanje trgovina partnera. Istraživanjem 20-ak proizvođača odlučili su se za proizvođače iz Španjolske koji su imali najkvalitetniji proizvod. "Iako smatramo da ne bi imali problema s pronalaskom posla nakon fakulteta, htjeli smo pokrenuti vlastiti posao i okušati se na globalnoj startup sceni. Glavni cilj bio je ostvariti kvalitetan vlastiti proizvodi koji ćemo nakon završetka studija moći plasirati na tržište", pojasnio je Tenodi. 

Komentirajte prvi

New Report

Close