Budući da smo prepoznali potencijal Mediatoolkita, prije tri godine smo ga počeli intenzivnije razvijati u smjeru alata koji novinarima i urednicima omogućava praćenje i analizu sadržaja koji objavljuju online te za otkrivanje novih popularnih vijesti širom svijeta", tvrdi Ivor Bihar iz Mediatoolkita.
Mediatoolkit je web i mobilna aplikacija koja korisnika obavještava u trenutku kada ga netko spomene na webu. Za svakog korisnika prati relevantno spominjanje njima zanimljivih ključnih riječi (tvrtki, brandova, proizvoda, konkurenata) na webu i društvenim mrežama u stvarnom vremenu te pruža dodatne informacije o spominjanju kroz napredne statistike. Posebna pozornost je posvećena postavljanju samih ključnih riječi kako bi smanjili broj nerelevantnih članaka i spama, ali i kako bi cijelo iskustvo media monitoringa bilo što ugodnije i lakše. Prije godinu dana u alat su dodali opciju pretraživanje prema ključnim riječima i time proširili publiku kojoj je alat namijenjen.
Razvoj ideje bio je tehnički zahtjevan i iziskivao je puno testiranja i učenja, ali olakotna okolnost je bila što se proizvod razvijao u digitalnoj agenciji Degordian koristeći dizajnere i developere koji su imali iskustva. Alat se može isprobati besplatno na www.mediatoolkit.com. "U posljednje tri godine Mediatoolkit je koristilo preko 10.000 korisnika, od čega je oko 7000 koristilo Mediatoolkit kao media monitoring alat, dakle u posljednjih osam mjeseci. Većina korisnika je trenutno iz regije, ali ponosni su na to da imamo korisnike iz svih krajeva svijeta, tako da je Mediatoolkit vrlo brzo postao globalni proizvod", tvrdi Bihar.
Mediatoolkit su predstavili na više startup konferencija uključujući WebFest.me na kojem su osvojili i prvo mjesto te se kao pobjednici predstavili na jednom od najvećih startup događaja u svijetu, TechCrunch Disruptu u New Yorku. Projekt je također, zbog inovativnosti, dobio financijsku potporu Poslovno – inovacijske agencije Republike Hrvatske. "Zanimljivo je da je alat koristan svim tipovima tvrtki, od malih poduzeća do multinacionalnih organizacija. S obzirom na to da je prilagođen globalnom tržištu, prostora za rast ima i dalje", zaključio je Bihar.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu